Relationsmarknadsföring: Från 4 P till 30 R; Evert Gummesson; 1998
Relationsmarknadsföring: Från 4 P till 30 R; Evert Gummesson; 1998

Relationsmarknadsföring: Från 4 P till 30 R Upplaga 2

av Evert Gummesson

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 1998
  • ISBN: 9789147042791
  • Sidor: 352 st
  • Förlag: Liber
  • Format: Inbunden
  • Språk: Svenska

Om boken

Evert Gummessons Relationsmarknadsföring: Från 4P till 30R har sålt i mer än 17 000 ex bara i Sverige. Boken är nyskapande och har blivit en kultbok bland marknadsförare. Philip Kotler lovordar den.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Relationsmarknadsföring: Från 4 P till 30 R (1998)

I juli 1998 släpptes boken Relationsmarknadsföring: Från 4 P till 30 R skriven av Evert Gummesson. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 352 sidor. Förlaget bakom boken är Liber som har sitt säte i Solna.

Köp boken Relationsmarknadsföring: Från 4 P till 30 R på Studentapan och spara pengar.

Finns i 3 upplagor

Upplaga 3, Upplaga 2, Upplaga 1

Referera till Relationsmarknadsföring: Från 4 P till 30 R (Upplaga 2)

Harvard

Gummesson, E. (1998). Relationsmarknadsföring: Från 4 P till 30 R. 2:a uppl. Liber.

Oxford

Gummesson, Evert, Relationsmarknadsföring: Från 4 P till 30 R, 2 uppl. (Liber, 1998).

APA

Gummesson, E. (1998). Relationsmarknadsföring: Från 4 P till 30 R (2:a uppl.). Liber.

Vancouver

Gummesson E. Relationsmarknadsföring: Från 4 P till 30 R. 2:a uppl. Liber; 1998.

Köp boken

139 kr

Skynda dig - Bara ett fåtal säljare kvar!