Quality from Customer Needs to Customer Satisfaction; Bo Bergman; 1994
Quality from Customer Needs to Customer Satisfaction; Bo Bergman; 1994

Quality from Customer Needs to Customer Satisfaction

av Bo Bergman

  • Utgiven: 1994
  • ISBN: 9789144463315
  • Sidor: 478 st
  • Förlag: Studentlitteratur
  • Språk: Engelska

Om boken

1994 släpptes boken Quality from Customer Needs to Customer Satisfaction skriven av Bo Bergman. Den är skriven på engelska och består av 478 sidor. Förlaget bakom boken är Studentlitteratur som har sitt säte i Lund.

Köp boken Quality from Customer Needs to Customer Satisfaction på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Tillhör kategorierna

Referera till Quality from Customer Needs to Customer Satisfaction

Harvard

Bergman, B. (1994). Quality from Customer Needs to Customer Satisfaction. Studentlitteratur.

Oxford

Bergman, Bo, Quality from Customer Needs to Customer Satisfaction (Studentlitteratur, 1994).

APA

Bergman, B. (1994). Quality from Customer Needs to Customer Satisfaction. Studentlitteratur.

Vancouver

Bergman B. Quality from Customer Needs to Customer Satisfaction. Studentlitteratur; 1994.

Köp boken

150 kr

Skynda dig - Bara 1 säljare kvar!