Principles of Marketing; Philip T. Kotler, Armstrong Gary; 2013
Principles of Marketing; Philip T. Kotler, Armstrong Gary; 2013

Principles of Marketing Upplaga 15

av Philip T. Kotler, Armstrong Gary

  • Upplaga: 15e upplagan
  • Utgiven: 2013
  • ISBN: 9780133084047
  • Sidor: 720 st
  • Förlag: Prentice Hall
  • Format: Inbunden
  • Språk: Engelska

Om boken

MARKET: Readers interested in an overview of marketing strategies and techniques. Learn how to create value and gain loyal customers. Principles of Marketing helps current and aspiring marketers master today’s key marketing challenge: to create vibrant, interactive communities of consumers who make products and brands a part of their daily lives. Presenting fundamental marketing information within an innovative customer-value framework, the book helps readers understand how to create value and gain loyal customers. The fifteenth edition has been thoroughly revised to reflect the major trends and forces impacting marketing in this era of customer value and high-tech customer relationships. Emphasizing the great role that technology plays in contemporary marketing, it’s packed with new stories and examples illustrating how companies employ technology to gain competitive advantage—from traditional marketing all-stars such as P&G and McDonald’s to new-age digital competitors such as Apple and Google.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Principles of Marketing (2013)

I mars 2013 släpptes boken Principles of Marketing skriven av Philip T. Kotler, Armstrong Gary. Det är den 15e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 720 sidor. Förlaget bakom boken är Prentice Hall som har sitt säte i Upper saddle river.

Köp boken Principles of Marketing på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Principles of Marketing (Upplaga 15)

Harvard

Kotler, P. T. & Gary, A. (2013). Principles of Marketing. 15:e uppl. Prentice Hall.

Oxford

Kotler, Philip T. & Gary, Armstrong, Principles of Marketing, 15 uppl. (Prentice Hall, 2013).

APA

Kotler, P. T., & Gary, A. (2013). Principles of Marketing (15:e uppl.). Prentice Hall.

Vancouver

Kotler PT, Gary A. Principles of Marketing. 15:e uppl. Prentice Hall; 2013.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.