Popretorik : upplevelsekommunikation som övertygar; Kjell Dahlin; 2014
Popretorik : upplevelsekommunikation som övertygar; Kjell Dahlin; 2014

Popretorik : upplevelsekommunikation som övertygarUpplaga 1

av Kjell Dahlin

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2014
  • ISBN: 9789198161205
  • Sidor: 157 st
  • Förlag: Popretorik förlag
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Boken Popretorik som vann pris i Årets Ledarbok har nu 2014 kommit som pocket. Boken belyser retorik ur ett nytt fräscht perspektiv och riktar sig till alla som jobbar med kommunikation.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Popretorik : upplevelsekommunikation som övertygar (2014)

I februari 2014 släpptes boken Popretorik : upplevelsekommunikation som övertygar skriven av Kjell Dahlin. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 157 sidor djupgående information om ledarskap. Förlaget bakom boken är Popretorik förlag.

Köp boken Popretorik : upplevelsekommunikation som övertygar på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Popretorik : upplevelsekommunikation som övertygar (Upplaga 1)

Harvard

Dahlin, K. (2014). Popretorik : upplevelsekommunikation som övertygar. 1:a uppl. Popretorik förlag.

Oxford

Dahlin, Kjell, Popretorik : upplevelsekommunikation som övertygar, 1 uppl. (Popretorik förlag, 2014).

APA

Dahlin, K. (2014). Popretorik : upplevelsekommunikation som övertygar (1:a uppl.). Popretorik förlag.

Vancouver

Dahlin K. Popretorik : upplevelsekommunikation som övertygar. 1:a uppl. Popretorik förlag; 2014.