Planerad kommunikation : om information som konkurrensmedel; Peter Erikson; 1992
Planerad kommunikation : om information som konkurrensmedel; Peter Erikson; 1992

Planerad kommunikation : om information som konkurrensmedel Upplaga 1

av Peter Erikson

5.0 (1)

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 1992
  • ISBN: 9789121603055
  • Sidor: 206 st
  • Förlag: Liber ekonomi
  • Språk: Svenska

Om boken

1992 släpptes boken Planerad kommunikation : om information som konkurrensmedel skriven av Peter Erikson. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 206 sidor. Förlaget bakom boken är Liber ekonomi.

Köp boken Planerad kommunikation : om information som konkurrensmedel på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Tillhör kategorierna

Referera till Planerad kommunikation : om information som konkurrensmedel (Upplaga 1)

Harvard

Erikson, P. (1992). Planerad kommunikation : om information som konkurrensmedel. 1:a uppl. Liber ekonomi.

Oxford

Erikson, Peter, Planerad kommunikation : om information som konkurrensmedel, 1 uppl. (Liber ekonomi, 1992).

APA

Erikson, P. (1992). Planerad kommunikation : om information som konkurrensmedel (1:a uppl.). Liber ekonomi.

Vancouver

Erikson P. Planerad kommunikation : om information som konkurrensmedel. 1:a uppl. Liber ekonomi; 1992.

Alla upplagor

Köp boken

145 kr
698 kr

Skynda dig - Bara 1 säljare kvar!