Pedagogisk takt i betygssamtal: en fenomenologisk hermeneutisk studie av gymnasielärares och elevers förståelse av betygVolym 364 av Gothenburg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121; Ilona Rinne; 2014
Pedagogisk takt i betygssamtal: en fenomenologisk hermeneutisk studie av gymnasielärares och elevers förståelse av betygVolym 364 av Gothenburg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121; Ilona Rinne; 2014

Pedagogisk takt i betygssamtal: en fenomenologisk hermeneutisk studie av gymnasielärares och elevers förståelse av betygVolym 364 av Gothenburg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121

av Ilona Rinne

  • Utgiven: 2014
  • ISBN: 9789173468176
  • Sidor: 274 st
  • Förlag: Göteborgs universitet
  • Språk: Svenska

Om boken

2014 släpptes boken Pedagogisk takt i betygssamtal: en fenomenologisk hermeneutisk studie av gymnasielärares och elevers förståelse av betygVolym 364 av Gothenburg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121 skriven av Ilona Rinne. Den är skriven på svenska och består av 274 sidor. Förlaget bakom boken är Göteborgs universitet.

Köp boken Pedagogisk takt i betygssamtal: en fenomenologisk hermeneutisk studie av gymnasielärares och elevers förståelse av betygVolym 364 av Gothenburg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121 på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Referera till Pedagogisk takt i betygssamtal: en fenomenologisk hermeneutisk studie av gymnasielärares och elevers förståelse av betygVolym 364 av Gothenburg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121

Harvard

Rinne, I. (2014). Pedagogisk takt i betygssamtal: en fenomenologisk hermeneutisk studie av gymnasielärares och elevers förståelse av betygVolym 364 av Gothenburg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121. Göteborgs universitet.

Oxford

Rinne, Ilona, Pedagogisk takt i betygssamtal: en fenomenologisk hermeneutisk studie av gymnasielärares och elevers förståelse av betygVolym 364 av Gothenburg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121 (Göteborgs universitet, 2014).

APA

Rinne, I. (2014). Pedagogisk takt i betygssamtal: en fenomenologisk hermeneutisk studie av gymnasielärares och elevers förståelse av betygVolym 364 av Gothenburg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121. Göteborgs universitet.

Vancouver

Rinne I. Pedagogisk takt i betygssamtal: en fenomenologisk hermeneutisk studie av gymnasielärares och elevers förståelse av betygVolym 364 av Gothenburg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121. Göteborgs universitet; 2014.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.