"Myten om den lojala kunden": en bok om kundförvaltning; Joakim Harping; 2008
"Myten om den lojala kunden": en bok om kundförvaltning; Joakim Harping; 2008

"Myten om den lojala kunden": en bok om kundförvaltning

av Joakim Harping

  • Utgiven: 2008
  • ISBN: 9789197791205
  • Sidor: 204 st
  • Förlag: Farbror Joakim kundförvaltning (JF)
  • Språk: Svenska

Om boken

2008 släpptes boken "Myten om den lojala kunden": en bok om kundförvaltning skriven av Joakim Harping. Den är skriven på svenska och består av 204 sidor. Förlaget bakom boken är Farbror Joakim kundförvaltning (JF).

Köp boken "Myten om den lojala kunden": en bok om kundförvaltning på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Tillhör kategorierna

Referera till "Myten om den lojala kunden": en bok om kundförvaltning

Harvard

Harping, J. (2008). ”Myten om den lojala kunden”: en bok om kundförvaltning. Farbror Joakim kundförvaltning (JF).

Oxford

Harping, Joakim, ”Myten om den lojala kunden”: en bok om kundförvaltning (Farbror Joakim kundförvaltning (JF), 2008).

APA

Harping, J. (2008). ”Myten om den lojala kunden”: en bok om kundförvaltning. Farbror Joakim kundförvaltning (JF).

Vancouver

Harping J. ”Myten om den lojala kunden”: en bok om kundförvaltning. Farbror Joakim kundförvaltning (JF); 2008.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.