Medie-Sverige 2007 : statistik och analys; Ulrika Facht, Ulla Carlsson; 2007

Medie-Sverige 2007 : statistik och analys

av Ulrika Facht, Ulla Carlsson
Statistik och analyser av det svenska medielandskapet. Publikationen är indelad i kapitel om medieägande, dagspress, tidskrifter, böcker, radio, television, video/dvd, film och biografer, fonogram, PC och Internet samt reklam. För varje mediesektor presenteras även internationell jämförande data.
Statistik och analyser av det svenska medielandskapet. Publikationen är indelad i kapitel om medieägande, dagspress, tidskrifter, böcker, radio, television, video/dvd, film och biografer, fonogram, PC och Internet samt reklam. För varje mediesektor presenteras även internationell jämförande data.
Utgiven: 2007
ISBN: 9789189471429
Förlag: Nordicom
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 300 st
Statistik och analyser av det svenska medielandskapet. Publikationen är indelad i kapitel om medieägande, dagspress, tidskrifter, böcker, radio, television, video/dvd, film och biografer, fonogram, PC och Internet samt reklam. För varje mediesektor presenteras även internationell jämförande data.
Statistik och analyser av det svenska medielandskapet. Publikationen är indelad i kapitel om medieägande, dagspress, tidskrifter, böcker, radio, television, video/dvd, film och biografer, fonogram, PC och Internet samt reklam. För varje mediesektor presenteras även internationell jämförande data.
Begagnad bok (0 st)
Begagnad bok (0 st)