Medie-Sverige 2007 : statistik och analys; Ulrika Facht, Ulla Carlsson; 2007
Medie-Sverige 2007 : statistik och analys; Ulrika Facht, Ulla Carlsson; 2007

Medie-Sverige 2007 : statistik och analys

av Ulrika Facht, Ulla Carlsson

  • Utgiven: 2007
  • ISBN: 9789189471429
  • Sidor: 300 st
  • Förlag: Nordicom
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Statistik och analyser av det svenska medielandskapet. Publikationen är indelad i kapitel om medieägande, dagspress, tidskrifter, böcker, radio, television, video/dvd, film och biografer, fonogram, PC och Internet samt reklam. För varje mediesektor presenteras även internationell jämförande data.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Medie-Sverige 2007 : statistik och analys (2007)

I maj 2007 släpptes boken Medie-Sverige 2007 : statistik och analys skriven av Ulrika Facht, Ulla Carlsson. Den är skriven på svenska och består av 300 sidor djupgående information om media och kommunikation. Förlaget bakom boken är Nordicom.

Köp boken Medie-Sverige 2007 : statistik och analys på Studentapan och spara pengar.

Referera till Medie-Sverige 2007 : statistik och analys

Harvard

Facht, U. & Carlsson, U. (2007). Medie-Sverige 2007 : statistik och analys. Nordicom.

Oxford

Facht, Ulrika & Carlsson, Ulla, Medie-Sverige 2007 : statistik och analys (Nordicom, 2007).

APA

Facht, U., & Carlsson, U. (2007). Medie-Sverige 2007 : statistik och analys. Nordicom.

Vancouver

Facht U, Carlsson U. Medie-Sverige 2007 : statistik och analys. Nordicom; 2007.