MediaSpace : place, scale and culture in a media age; Nick Couldry, Anna McCarthy; 2004
MediaSpace : place, scale and culture in a media age; Nick Couldry, Anna McCarthy; 2004

MediaSpace : place, scale and culture in a media ageUpplaga 1

av Nick Couldry, Anna McCarthy

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2004
  • ISBN: 9780415291750
  • Sidor: 320 st
  • Förlag: Routledge
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Media Space explores the importance of ideas of space and place to understanding the ways in which we experience the media in our everyday lives. Essays from leading international scholars address the kinds of space created by media and the effects that spacial arrangements have on media forms. Case studies focus on a wide variety of subjects and locales, from in-flight entertainment to mobile media such as personal stereos and mobile phones, and from the electronic spaces of the Internet to the shopping mall.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om MediaSpace : place, scale and culture in a media age (2004)

2004 släpptes boken MediaSpace : place, scale and culture in a media age skriven av Nick Couldry, Anna McCarthy. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 320 sidor. Förlaget bakom boken är Routledge.

Köp boken MediaSpace : place, scale and culture in a media age på Studentapan och spara uppåt 64% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.

Tillhör kategorierna

Referera till MediaSpace : place, scale and culture in a media age (Upplaga 1)

Harvard

Couldry, N. & McCarthy, A. (2004). MediaSpace : place, scale and culture in a media age. 1:a uppl. Routledge.

Oxford

Couldry, Nick & McCarthy, Anna, MediaSpace : place, scale and culture in a media age, 1 uppl. (Routledge, 2004).

APA

Couldry, N., & McCarthy, A. (2004). MediaSpace : place, scale and culture in a media age (1:a uppl.). Routledge.

Vancouver

Couldry N, McCarthy A. MediaSpace : place, scale and culture in a media age. 1:a uppl. Routledge; 2004.