Media, Religion and Gender; Mia Lvheim; 2013
Media, Religion and Gender; Mia Lvheim; 2013

Media, Religion and Gender

av Mia Lvheim

  • Utgiven: 2013
  • ISBN: 9780415504737
  • Sidor: 214 st
  • Förlag: Routledge
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Media, Religion and Gender presents a selection of eminent current scholarship that explores the role gender plays when religion, media use and values in contemporary society interact. The book: surveys the development of research on media, religion and culture through the lens of key theoretical and methodological issues and debates within gender studies. includes case studies drawn from a variety of countries and contexts to illustrate the range of issues, theoretical perspectives and empirical material involved in current work outlines new areas and reflects on challenges for the future. Students of media, religion and gender at advanced level will find this a valuable resource, as will scholars and researchers working in this important and growing field.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Media, Religion and Gender (2013)

I maj 2013 släpptes boken Media, Religion and Gender skriven av Mia Lvheim. Den är skriven på engelska och består av 214 sidor. Förlaget bakom boken är Routledge.

Köp boken Media, Religion and Gender på Studentapan och spara uppåt 47% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.

Tillhör kategorierna

Referera till Media, Religion and Gender

Harvard

Lvheim, M. (2013). Media, Religion and Gender. Routledge.

Oxford

Lvheim, Mia, Media, Religion and Gender (Routledge, 2013).

APA

Lvheim, M. (2013). Media, Religion and Gender. Routledge.

Vancouver

Lvheim M. Media, Religion and Gender. Routledge; 2013.

Köp boken

345 kr
645 kr

Skynda dig - Bara ett fåtal säljare kvar!