1 säljare
Massmedier. Press, Radio & TV i förvandling Upplaga 7
Standardverket i 7:e reviderade upplagan! Förutsättningarna för nyhetsförmedling, opinionsbildning och journalistik förändras hela tiden. Under 1998 bytte flera stora medieföretag ägare och den digitala tekniken vann ytterligare mark. I den nya upplagan av Massmedier redogörs för dessa förändringar och utvecklingen inom medieområdet sammanfattas.
Upplaga: 7e upplagan
Utgiven: 1999
ISBN: 9789100569440
Förlag: A. Bonnier
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 499 st
9 upplagor
Upplaga 8 (2005)
från 95 krUpplaga 8 (2003)
från 89 krUpplaga 7 (2000)
från 199 krUpplaga 6 (1997)
från 99 krVisa alla upplagor
Standardverket i 7:e reviderade upplagan! Förutsättningarna för nyhetsförmedling, opinionsbildning och journalistik förändras hela tiden. Under 1998 bytte flera stora medieföretag ägare och den digitala tekniken vann ytterligare mark. I den nya upplagan av Massmedier redogörs för dessa förändringar och utvecklingen inom medieområdet sammanfattas.
169 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.