Massmedier. Press, Radio & TV i förvandling; Stig Hadenius; 1999
Massmedier. Press, Radio & TV i förvandling; Stig Hadenius; 1999

Massmedier. Press, Radio & TV i förvandling Upplaga 7

av Stig Hadenius

  • Upplaga: 7e upplagan
  • Utgiven: 1999
  • ISBN: 9789100569440
  • Sidor: 499 st
  • Förlag: A. Bonnier
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Standardverket i 7:e reviderade upplagan! Förutsättningarna för nyhetsförmedling, opinionsbildning och journalistik förändras hela tiden. Under 1998 bytte flera stora medieföretag ägare och den digitala tekniken vann ytterligare mark. I den nya upplagan av Massmedier redogörs för dessa förändringar och utvecklingen inom medieområdet sammanfattas.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Massmedier. Press, Radio & TV i förvandling (1999)

1999 släpptes boken Massmedier. Press, Radio & TV i förvandling skriven av Stig Hadenius. Det är den 7e upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 499 sidor. Förlaget bakom boken är A. Bonnier.

Köp boken Massmedier. Press, Radio & TV i förvandling på Studentapan och spara pengar.

Finns i 11 upplagor

Tillhör kategorierna

Referera till Massmedier. Press, Radio & TV i förvandling (Upplaga 7)

Harvard

Hadenius, S. (1999). Massmedier. Press, Radio & TV i förvandling. 7:e uppl. A. Bonnier.

Oxford

Hadenius, Stig, Massmedier. Press, Radio & TV i förvandling, 7 uppl. (A. Bonnier, 1999).

APA

Hadenius, S. (1999). Massmedier. Press, Radio & TV i förvandling (7:e uppl.). A. Bonnier.

Vancouver

Hadenius S. Massmedier. Press, Radio & TV i förvandling. 7:e uppl. A. Bonnier; 1999.

Alla upplagor

Köp boken

119 kr

Skynda dig - Bara ett fåtal säljare kvar!