Massmedier : En bok om press, radio och tv; Stig Hadenius, Lennart Weibull; 2003
5+ säljare

Massmedier : En bok om press, radio och tv Upplaga 8

av Stig Hadenius, Lennart Weibull
Få områden förändras så snabbt som massmedieområdet. Nya medier kommer till och andra förändras. Förutsättningarna för nyhetsförmedling, opinionsbildning och journalistik bygger på gamla traditioner men de skiftar snabbt. Massmedier har blivit ett standardverk som är nödvändigt för alla som vill hålla sina kunskaper om medievärlden aktuella. Den snabba utvecklingen inom press, radio och TV och nya resultat från medieforskningen gör att boken allt oftare måste uppdateras. Den senaste upplagan kom med sin tredje tryckning 2002.  Den volym som nu föreligger är kraftigt omarbetad. Det innebär inte bara att den aktualiserats utan också att ett antal kapitel är helt omskrivna.
Få områden förändras så snabbt som massmedieområdet. Nya medier kommer till och andra förändras. Förutsättningarna för nyhetsförmedling, opinionsbildning och journalistik bygger på gamla traditioner men de skiftar snabbt. Massmedier har blivit ett standardverk som är nödvändigt för alla som vill hålla sina kunskaper om medievärlden aktuella. Den snabba utvecklingen inom press, radio och TV och nya resultat från medieforskningen gör att boken allt oftare måste uppdateras. Den senaste upplagan kom med sin tredje tryckning 2002.  Den volym som nu föreligger är kraftigt omarbetad. Det innebär inte bara att den aktualiserats utan också att ett antal kapitel är helt omskrivna.
Upplaga: 8e upplagan
Utgiven: 2003
ISBN: 9789100581343
Förlag: Albert Bonniers Förlag
Format: Inbunden
Språk: Svenska
Sidor: 512 st
9 upplagor
Upplaga 8 (2005)
från 95 kr
Upplaga 7 (2000)
från 199 kr
Upplaga 7 (1999)
från 169 kr
Upplaga 6 (1997)
från 99 kr
Visa alla upplagor
Få områden förändras så snabbt som massmedieområdet. Nya medier kommer till och andra förändras. Förutsättningarna för nyhetsförmedling, opinionsbildning och journalistik bygger på gamla traditioner men de skiftar snabbt. Massmedier har blivit ett standardverk som är nödvändigt för alla som vill hålla sina kunskaper om medievärlden aktuella. Den snabba utvecklingen inom press, radio och TV och nya resultat från medieforskningen gör att boken allt oftare måste uppdateras. Den senaste upplagan kom med sin tredje tryckning 2002.  Den volym som nu föreligger är kraftigt omarbetad. Det innebär inte bara att den aktualiserats utan också att ett antal kapitel är helt omskrivna.
Få områden förändras så snabbt som massmedieområdet. Nya medier kommer till och andra förändras. Förutsättningarna för nyhetsförmedling, opinionsbildning och journalistik bygger på gamla traditioner men de skiftar snabbt. Massmedier har blivit ett standardverk som är nödvändigt för alla som vill hålla sina kunskaper om medievärlden aktuella. Den snabba utvecklingen inom press, radio och TV och nya resultat från medieforskningen gör att boken allt oftare måste uppdateras. Den senaste upplagan kom med sin tredje tryckning 2002.  Den volym som nu föreligger är kraftigt omarbetad. Det innebär inte bara att den aktualiserats utan också att ett antal kapitel är helt omskrivna.
Begagnad bok
89 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
89 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar