Marknadskommunikation; Rita Mårtenson; 1994
Marknadskommunikation; Rita Mårtenson; 1994

Marknadskommunikation Upplaga 2

av Rita Mårtenson

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 1994
  • ISBN: 9789144437224
  • Sidor: 560 st
  • Förlag: Studentlitteratur AB
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Denna bok ger en grundläggande beskrivning och analys av området marknadskommunikation med stark betoning av delområdet reklam. Uppläggningen baseras på att beslut om företagets marknadskommunikation måste utgå från företagets affärsidé och samordnas med övriga marknadsföringsbeslut. Boken innehåller ett stort antal referenser och exempel från företags marknadskommunikation. Del I ger en introduktion till området och en branschbeskrivning av reklambyråerna och deras arbetssätt. Läs mer om boken på studentlitteratur.se

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marknadskommunikation (1994)

I februari 1994 släpptes boken Marknadskommunikation skriven av Rita Mårtenson. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 560 sidor. Förlaget bakom boken är Studentlitteratur AB som har sitt säte i Lund.

Köp boken Marknadskommunikation på Studentapan och spara pengar.

Finns i 3 upplagor

Upplaga 3, Upplaga 2, Upplaga 1

Tillhör kategorierna

Referera till Marknadskommunikation (Upplaga 2)

Harvard

Mårtenson, R. (1994). Marknadskommunikation. 2:a uppl. Studentlitteratur AB.

Oxford

Mårtenson, Rita, Marknadskommunikation, 2 uppl. (Studentlitteratur AB, 1994).

APA

Mårtenson, R. (1994). Marknadskommunikation (2:a uppl.). Studentlitteratur AB.

Vancouver

Mårtenson R. Marknadskommunikation. 2:a uppl. Studentlitteratur AB; 1994.

Köp boken

175 kr

Skynda dig - Bara 1 säljare kvar!