Marknadsföring - kort och gott; Anders Parment; 2008
Marknadsföring - kort och gott; Anders Parment; 2008

Marknadsföring - kort och gott Upplaga 1

av Anders Parment

5.0 (2)

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2008
  • ISBN: 9789147089154
  • Sidor: 224 st
  • Förlag: Liber
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Marknadsföring – kort och gott ger dig en kortfattad och insiktsfull överblick av marknadsföringsområdet. Läs mer Med den här boken behöver du inte en 1000-sidig introduktionsbok, som är sprängfylld med case och instuderingsfrågor. Du lär dig här alla centrala begrepp och modeller som gör dig delaktig i marknadsförarens språk och tänkesätt – till exempel segmentering, marknadskommunikation och konsumentbeteende. De grundläggande teorierna behandlas och nya, utmanande perspektiv presenteras. Om författarna Anders Parment, ek.dr, är lärare och forskare vid Stockholm Business School, Stockholms universitet. Han har skrivit ett tjugotal böcker och ett tiotal artiklar om olika aspekter av marknadsföring.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marknadsföring - kort och gott (2008)

I augusti 2008 släpptes boken Marknadsföring - kort och gott skriven av Anders Parment. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 224 sidor djupgående information om ekonomi. Förlaget bakom boken är Liber som har sitt säte i Solna.

Köp boken Marknadsföring - kort och gott på Studentapan och spara pengar.

Finns i 2 upplagor

Upplaga 2, Upplaga 1

Referera till Marknadsföring - kort och gott (Upplaga 1)

Harvard

Parment, A. (2008). Marknadsföring - kort och gott. 1:a uppl. Liber.

Oxford

Parment, Anders, Marknadsföring - kort och gott, 1 uppl. (Liber, 2008).

APA

Parment, A. (2008). Marknadsföring - kort och gott (1:a uppl.). Liber.

Vancouver

Parment A. Marknadsföring - kort och gott. 1:a uppl. Liber; 2008.

Alla upplagor

Köp boken

85 kr
159 kr