Klassikern Marketing Management är en obestridd global bästsäljare - ett uppslagsverk om marknadsföring som av många betraktas som den auktoritativa boken i ämnet. Denna fjärde europeiska upplaga behåller tillgängligheten, den teoretiska stringensen och relevansen för ledningen - bokens hjärta - och lägger till:
- En struktur som är särskilt utformad för att passa det sätt på vilket kursen undervisas i Europa.
- Färska europeiska exempel som får studenterna att känna sig hemma.
- Inkludering av framstående europeiska akademikers arbete.
- Fokus på de digitala utmaningarna för marknadsförare.
- En betoning på vikten av kreativt tänkande och dess bidrag till marknadsföringspraxis.
- Nya djupgående fallstudier, som var och en integrerar en av de viktigaste delarna i boken.
Denna lärobok täcker på ett utmärkt sätt det breda spektrumet av begrepp och frågor och återspeglar på ett korrekt sätt den snabba utvecklingen av marknadsföring i den moderna världen, genom att undersöka traditionella aspekter av marknadsföring och blanda dem med moderna och framtida begrepp.
En viktig text för både grund- och vidareutbildningsprogram i marknadsföring.
Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
2019 släpptes boken Marketing management skriven av Philip Kotler. Det är den 4e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 840 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson Education.
Köp boken Marketing management på Studentapan och spara uppåt 58% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Baserat på 1 recension från verifierade användare
5.0 (1)
1 recension
Claudia
Borås
Bland de bästa kursböckerna jag läst, så intressant samt roligt men även så lärorikt. Använde boken inom marknadsföring II - kursen