Marketing Management Upplaga 4
Klassikern Marketing Management är en obestridd global bästsäljare - ett uppslagsverk om marknadsföring som av många betraktas som den auktoritativa boken i ämnet. Denna fjärde europeiska upplaga behåller tillgängligheten, den teoretiska stringensen och relevansen för ledningen - bokens hjärta - och lägger till:
- En struktur som är särskilt utformad för att passa det sätt på vilket kursen undervisas i Europa.
- Färska europeiska exempel som får studenterna att känna sig hemma.
- Inkludering av framstående europeiska akademikers arbete.
- Fokus på de digitala utmaningarna för marknadsförare.
- En betoning på vikten av kreativt tänkande och dess bidrag till marknadsföringspraxis.
- Nya djupgående fallstudier, som var och en integrerar en av de viktigaste delarna i boken.
Denna lärobok täcker på ett utmärkt sätt det breda spektrumet av begrepp och frågor och återspeglar på ett korrekt sätt den snabba utvecklingen av marknadsföring i den moderna världen, genom att undersöka traditionella aspekter av marknadsföring och blanda dem med moderna och framtida begrepp.
En viktig text för både grund- och vidareutbildningsprogram i marknadsföring.
Klassikern Marketing Management är en obestridd global bästsäljare - ett uppslagsverk om marknadsföring som av många betraktas som den auktoritativa boken i ämnet. Denna fjärde europeiska upplaga behåller tillgängligheten, den teoretiska stringensen och relevansen för ledningen - bokens hjärta - och lägger till:
- En struktur som är särskilt utformad för att passa det sätt på vilket kursen undervisas i Europa.
- Färska europeiska exempel som får studenterna att känna sig hemma.
- Inkludering av framstående europeiska akademikers arbete.
- Fokus på de digitala utmaningarna för marknadsförare.
- En betoning på vikten av kreativt tänkande och dess bidrag till marknadsföringspraxis.
- Nya djupgående fallstudier, som var och en integrerar en av de viktigaste delarna i boken.
Denna lärobok täcker på ett utmärkt sätt det breda spektrumet av begrepp och frågor och återspeglar på ett korrekt sätt den snabba utvecklingen av marknadsföring i den moderna världen, genom att undersöka traditionella aspekter av marknadsföring och blanda dem med moderna och framtida begrepp.
En viktig text för både grund- och vidareutbildningsprogram i marknadsföring.