Marketing An Introduction; Gary Armstrong, Philip T. Kotler, Michael Harker, Ross Brennan; 2015
Marketing An Introduction; Gary Armstrong, Philip T. Kotler, Michael Harker, Ross Brennan; 2015

Marketing An Introduction Upplaga 3

av Gary Armstrong, Philip T. Kotler, Michael Harker, Ross Brennan

  • Upplaga: 3e upplagan
  • Utgiven: 2015
  • ISBN: 9781292017549
  • Sidor: 648 st
  • Förlag: Pearson Education
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

The third European edition of this classic text has been updated with the latestideas in marketing and with numerous new European marketing examples and case studies. The authors prompt students to discover the concepts of marketing and translate them into real commercial practice for themselves.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marketing An Introduction (2015)

I augusti 2015 släpptes boken Marketing An Introduction skriven av Gary Armstrong, Philip T. Kotler, Michael Harker, Ross Brennan. Det är den 3e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 648 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson Education.

Köp boken Marketing An Introduction på Studentapan och spara pengar.

Referera till Marketing An Introduction (Upplaga 3)

Harvard

Armstrong, G., Kotler, P. T., Harker, M. & Brennan, R. (2015). Marketing An Introduction. 3:e uppl. Pearson Education.

Oxford

Armstrong, Gary, Kotler, Philip T., Harker, Michael & Brennan, Ross, Marketing An Introduction, 3 uppl. (Pearson Education, 2015).

APA

Armstrong, G., Kotler, P. T., Harker, M., & Brennan, R. (2015). Marketing An Introduction (3:e uppl.). Pearson Education.

Vancouver

Armstrong G, Kotler PT, Harker M, Brennan R. Marketing An Introduction. 3:e uppl. Pearson Education; 2015.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.