Marketing: An Introduction; Gary Armstrong; 2012
Marketing: An Introduction; Gary Armstrong; 2012

Marketing: An Introduction Upplaga 2

av Gary Armstrong

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 2012
  • ISBN: 9780273762607
  • Sidor: 640 st
  • Förlag: Pearson
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Marketing: An Introduction is your clear, comprehensive and concise guide to the key ideas in marketing, focusing on how to deliver improved customer value in order to achieve marketing success. The second European edition of this classic text has been updated with the latest ideas in marketing and with numerous new European marketing examples and case studies. The authors prompt students to discover the concepts of marketing and translate them into real commercial practice for themselves.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marketing: An Introduction (2012)

I juli 2012 släpptes boken Marketing: An Introduction skriven av Gary Armstrong. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 640 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson som har sitt säte i London.

Köp boken Marketing: An Introduction på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Marketing: An Introduction (Upplaga 2)

Harvard

Armstrong, G. (2012). Marketing: An Introduction. 2:a uppl. Pearson.

Oxford

Armstrong, Gary, Marketing: An Introduction, 2 uppl. (Pearson, 2012).

APA

Armstrong, G. (2012). Marketing: An Introduction (2:a uppl.). Pearson.

Vancouver

Armstrong G. Marketing: An Introduction. 2:a uppl. Pearson; 2012.

Köp boken

269 kr