Marketing: An Introduction; Gary Armstrong, Philip Kotler, Elnora Stuart, Marc Oliver Opresnik, Ross Brennan; 1990
Marketing: An Introduction; Gary Armstrong, Philip Kotler, Elnora Stuart, Marc Oliver Opresnik, Ross Brennan; 1990

Marketing: An Introduction Upplaga 2

av Gary Armstrong, Philip Kotler, Elnora Stuart, Marc Oliver Opresnik, Ross Brennan

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 1990
  • ISBN: 9780135588833
  • Förlag: Prentice-Hall International
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

1990 släpptes boken Marketing: An Introduction skriven av Gary Armstrong, Philip Kotler, Elnora Stuart, Marc Oliver Opresnik, Ross Brennan. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska. Förlaget bakom boken är Prentice-Hall International.

Köp boken Marketing: An Introduction på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Tillhör kategorierna

Referera till Marketing: An Introduction (Upplaga 2)

Harvard

Armstrong, G., Kotler, P., Stuart, E., Opresnik, M. O. & Brennan, R. (1990). Marketing: An Introduction. 2:a uppl. Prentice-Hall International.

Oxford

Armstrong, Gary, Kotler, Philip, Stuart, Elnora, Opresnik, Marc Oliver & Brennan, Ross, Marketing: An Introduction, 2 uppl. (Prentice-Hall International, 1990).

APA

Armstrong, G., Kotler, P., Stuart, E., Opresnik, M. O., & Brennan, R. (1990). Marketing: An Introduction (2:a uppl.). Prentice-Hall International.

Vancouver

Armstrong G, Kotler P, Stuart E, Opresnik MO, Brennan R. Marketing: An Introduction. 2:a uppl. Prentice-Hall International; 1990.

Köp boken

119 kr

Skynda dig - Bara 1 säljare kvar!