Marketing: An Introduction; Gary Armstrong, Philip Kotler, Elnora Stuart, Marc Oliver Opresnik, Ross Brennan; 1993
Marketing: An Introduction; Gary Armstrong, Philip Kotler, Elnora Stuart, Marc Oliver Opresnik, Ross Brennan; 1993

Marketing: An Introduction Upplaga 3

av Gary Armstrong, Philip Kotler, Elnora Stuart, Marc Oliver Opresnik, Ross Brennan

  • Upplaga: 3e upplagan
  • Utgiven: 1993
  • ISBN: 9780135552445
  • Förlag: Englewood Cliffs, N.J. Prentice Hall
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

1993 släpptes boken Marketing: An Introduction skriven av Gary Armstrong, Philip Kotler, Elnora Stuart, Marc Oliver Opresnik, Ross Brennan. Det är den 3e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska. Förlaget bakom boken är Englewood Cliffs, N.J. Prentice Hall.

Köp boken Marketing: An Introduction på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Tillhör kategorierna

Referera till Marketing: An Introduction (Upplaga 3)

Harvard

Armstrong, G., Kotler, P., Stuart, E., Opresnik, M. O. & Brennan, R. (1993). Marketing: An Introduction. 3:e uppl. Englewood Cliffs, N.J. Prentice Hall.

Oxford

Armstrong, Gary, Kotler, Philip, Stuart, Elnora, Opresnik, Marc Oliver & Brennan, Ross, Marketing: An Introduction, 3 uppl. (Englewood Cliffs, N.J. Prentice Hall, 1993).

APA

Armstrong, G., Kotler, P., Stuart, E., Opresnik, M. O., & Brennan, R. (1993). Marketing: An Introduction (3:e uppl.). Englewood Cliffs, N.J. Prentice Hall.

Vancouver

Armstrong G, Kotler P, Stuart E, Opresnik MO, Brennan R. Marketing: An Introduction. 3:e uppl. Englewood Cliffs, N.J. Prentice Hall; 1993.

Köp boken

239 kr

Skynda dig - Bara ett fåtal säljare kvar!