Marketing; George G. Brenkert, Elnora W. Stuart, Peter Mudie, Michael Levens, Bradley Barnes, Editor:Mark Tadajewski, Kelly Page, Sara Rosengren, Kevin Epstein, Paul Baines, Frederick G. Crane, Jagdish N. Sheth, Sally Dib, Vanessa Fox, Julia Paley, Vincent-wayne Mitchell; 1999
Marketing; George G. Brenkert, Elnora W. Stuart, Peter Mudie, Michael Levens, Bradley Barnes, Editor:Mark Tadajewski, Kelly Page, Sara Rosengren, Kevin Epstein, Paul Baines, Frederick G. Crane, Jagdish N. Sheth, Sally Dib, Vanessa Fox, Julia Paley, Vincent-wayne Mitchell; 1999

Marketing Upplaga 2

av George G. Brenkert, Elnora W. Stuart, Peter Mudie, Michael Levens, Bradley Barnes

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 1999
  • ISBN: 9780582369375
  • Sidor: 428 st
  • Förlag: Longman
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

A concise, accessible introduction to marketing continuing in the tradition of the MTBE series. There will be few major changes from the first edition, but plenty of updated material, examples and exercises. Our aim is to identify some of the large potential adoptions that have not been secured, involve the lecturers in reviewing the manuscript and convert them into users of the book.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marketing (1999)

1999 släpptes boken Marketing skriven av George G. Brenkert, Elnora W. Stuart, Peter Mudie, Michael Levens, Bradley Barnes, Editor:Mark Tadajewski, Kelly Page, Sara Rosengren, Kevin Epstein, Paul Baines, Frederick G. Crane, Jagdish N. Sheth, Sally Dib, Vanessa Fox, Julia Paley, Vincent-wayne Mitchell. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 428 sidor. Förlaget bakom boken är Longman.

Köp boken Marketing på Studentapan och spara pengar.

Referera till Marketing (Upplaga 2)

Harvard

Brenkert, G. G., Stuart, E. W., Mudie, P., Levens, M., Barnes, B., Tadajewski, E., Page, K., Rosengren, S., Epstein, K., Baines, P., Crane, F. G., Sheth, J. N., Dib, S., Fox, V., Paley, J. & Mitchell, V. (1999). Marketing. 2:a uppl. Longman.

Oxford

Brenkert, George G., Stuart, Elnora W., Mudie, Peter, Levens, Michael, Barnes, Bradley, Tadajewski, Editor:Mark, Page, Kelly, Rosengren, Sara, Epstein, Kevin, Baines, Paul, Crane, Frederick G., Sheth, Jagdish N., Dib, Sally, Fox, Vanessa, Paley, Julia & Mitchell, Vincent-wayne, Marketing, 2 uppl. (Longman, 1999).

APA

Brenkert, G. G., Stuart, E. W., Mudie, P., Levens, M., Barnes, B., Tadajewski, E., Page, K., Rosengren, S., Epstein, K., Baines, P., Crane, F. G., Sheth, J. N., Dib, S., Fox, V., Paley, J., & Mitchell, V. (1999). Marketing (2:a uppl.). Longman.

Vancouver

Brenkert GG, Stuart EW, Mudie P, Levens M, Barnes B, Tadajewski E, m.fl. Marketing. 2:a uppl. Longman; 1999.

Köp boken

179 kr

Skynda dig - Bara 1 säljare kvar!