M2000 - Marknadsföring i en ny tid Faktabok; Jan-Olof Andersson, Rolf Jansson, Nils Nilsson, Anders Pihlsgård; 2002
M2000 - Marknadsföring i en ny tid Faktabok; Jan-Olof Andersson, Rolf Jansson, Nils Nilsson, Anders Pihlsgård; 2002

M2000 - Marknadsföring i en ny tid Faktabok Upplaga 2

av Jan-Olof Andersson, Rolf Jansson, Nils Nilsson, Anders Pihlsgård

5.0 (2)

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 2002
  • ISBN: 9789147064427
  • Sidor: 336 st
  • Förlag: Liber
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

I oktober 2002 släpptes boken M2000 - Marknadsföring i en ny tid Faktabok skriven av Jan-Olof Andersson, Rolf Jansson, Nils Nilsson, Anders Pihlsgård. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 336 sidor. Förlaget bakom boken är Liber som har sitt säte i Solna.

Köp boken M2000 - Marknadsföring i en ny tid Faktabok på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Referera till M2000 - Marknadsföring i en ny tid Faktabok (Upplaga 2)

Harvard

Andersson, J.-O., Jansson, R., Nilsson, N. & Pihlsgård, A. (2002). M2000 - Marknadsföring i en ny tid Faktabok. 2:a uppl. Liber.

Oxford

Andersson, Jan-Olof, Jansson, Rolf, Nilsson, Nils & Pihlsgård, Anders, M2000 - Marknadsföring i en ny tid Faktabok, 2 uppl. (Liber, 2002).

APA

Andersson, J.-O., Jansson, R., Nilsson, N., & Pihlsgård, A. (2002). M2000 - Marknadsföring i en ny tid Faktabok (2:a uppl.). Liber.

Vancouver

Andersson JO, Jansson R, Nilsson N, Pihlsgård A. M2000 - Marknadsföring i en ny tid Faktabok. 2:a uppl. Liber; 2002.

Köp boken

155 kr