Kundstrategier; Neil Rackham; 2001
Kundstrategier; Neil Rackham; 2001

Kundstrategier Upplaga 1

av Neil Rackham

5.0 (2)

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2001
  • ISBN: 9789147063802
  • Sidor: 204 st
  • Förlag: Liber
  • Format: Inbunden
  • Språk: Svenska

Om boken

Bokens idé är att företaget och säljaren grundligt ska sätta sig in i kundens utgångspunkter. Den analyserar kundens beslutsprocess, hur man kommer åt de ramar och policies som styr företaget och vilka faktorer i övrigt som kan påverka kundens beslut. Den ger matnyttiga råd och bra exempel och visar hur man bygger upp och behåller en långsiktig kundrelation. Läs mer Bokens idé är att företaget och säljaren grundligt ska sätta sig in i kundens utgångspunkter. Den analyserar kundens beslutsprocess, hur man kommer åt de ramar och policies som styr företaget och vilka faktorer i övrigt som kan påverka kundens beslut. Den presenterar även underlag för konkurrentbedömning. Boken går också igenom de olika säljfaserna och analyserar de vanligaste misstagen i respektive fas. Den ger matnyttiga råd och bra exempel och visar hur man bygger upp och behåller en långsiktig kundrelation.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Kundstrategier (2001)

I oktober 2001 släpptes boken Kundstrategier skriven av Neil Rackham. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 204 sidor. Förlaget bakom boken är Liber som har sitt säte i Solna.

Köp boken Kundstrategier på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Kundstrategier (Upplaga 1)

Harvard

Rackham, N. (2001). Kundstrategier. 1:a uppl. Liber.

Oxford

Rackham, Neil, Kundstrategier, 1 uppl. (Liber, 2001).

APA

Rackham, N. (2001). Kundstrategier (1:a uppl.). Liber.

Vancouver

Rackham N. Kundstrategier. 1:a uppl. Liber; 2001.

Köp boken

175 kr