Kunden har alltid fel! : och andra sanningar som boostar din försäljning; Hasse Olsson; 2017
1 säljare

Kunden har alltid fel! : och andra sanningar som boostar din försäljning Upplaga 1

av Hasse Olsson
Tiderna och kunderna förändras men säljkåren står stilla. Det vill Hasse Olsson ändra på. Och som en av Sveriges mest erfarna och populära säljcoacher vet han vad han pratar om. I den här boken klär han av gamla etablerade sanningar och ger sin syn på hur du som säljare måste agera för att lyckas i dagens affärslandskap.

"Kunden har alltid fel!" är en bok som ifrågasätter, utmanar och inspirerar till att våga ta nya grepp i säljarbetet. Den som sett Hasse Olsson föreläsa kommer att känna igen sig. Med sitt raka och lättsamma sätt delar han frikostigt med sig av allt från personliga anekdoter, käftsmällar och rallarsvingar till mer djupa resonemang och reflektioner. Från pärm till pärm är boken fullastad med insikter och praktiska tips som kommer att hjälpa dig att ta nya kliv och positioner i en allt hårdare konkurrens.

HASSE OLSSON har under 20 år tränat och föreläst för mer än 15 000 säljare, säljchefer, ledningsgrupper och konsulter i försäljning, service, säljledning och målstyrning. Och han vet vad han pratar om, han har gjort jobbet själv. Under sin karriär har Hasse Olsson hunnit med att vara säljare, försäljningschef och VD, starta, lägga ned och sälja bolag samt haft en rad styrelseuppdrag.

"Hasse gör begreppet no bullshit till ett understatement när han nu äntligen får ner sina visdomar på papper för fler att dela och dra nytta av. Grattis om du har råd att låta bli. (Mattias Hansson, mediaentreprenör)

Med den här boken får Hasse Olsson alla oss som jobbar med försäljning att lyfta, att ta det där klivet bort från Push till Pull, bort från vad vi säljer till vad kunden behöver. Han får oss att förstå att om världen förändras så måste vi förändras med den, om vi vill förbli relevanta i kundens ögon. (Magnus Hultman, vd på Strossle International)

"I've known Hasse Olsson for many years and Im excited about his new book, because his practical ideas will not only increase your sales, but his energy and enthusiasm will jump off the pages and inspire you to greatness!« (Warren Greshes, Member, International Speakers Hall of Fame and author of "The Best Damn Sales Book Ever)
Tiderna och kunderna förändras men säljkåren står stilla. Det vill Hasse Olsson ändra på. Och som en av Sveriges mest erfarna och populära säljcoacher vet han vad han pratar om. I den här boken klär han av gamla etablerade sanningar och ger sin syn på hur du som säljare måste agera för att lyckas i dagens affärslandskap.

"Kunden har alltid fel!" är en bok som ifrågasätter, utmanar och inspirerar till att våga ta nya grepp i säljarbetet. Den som sett Hasse Olsson föreläsa kommer att känna igen sig. Med sitt raka och lättsamma sätt delar han frikostigt med sig av allt från personliga anekdoter, käftsmällar och rallarsvingar till mer djupa resonemang och reflektioner. Från pärm till pärm är boken fullastad med insikter och praktiska tips som kommer att hjälpa dig att ta nya kliv och positioner i en allt hårdare konkurrens.

HASSE OLSSON har under 20 år tränat och föreläst för mer än 15 000 säljare, säljchefer, ledningsgrupper och konsulter i försäljning, service, säljledning och målstyrning. Och han vet vad han pratar om, han har gjort jobbet själv. Under sin karriär har Hasse Olsson hunnit med att vara säljare, försäljningschef och VD, starta, lägga ned och sälja bolag samt haft en rad styrelseuppdrag.

"Hasse gör begreppet no bullshit till ett understatement när han nu äntligen får ner sina visdomar på papper för fler att dela och dra nytta av. Grattis om du har råd att låta bli. (Mattias Hansson, mediaentreprenör)

Med den här boken får Hasse Olsson alla oss som jobbar med försäljning att lyfta, att ta det där klivet bort från Push till Pull, bort från vad vi säljer till vad kunden behöver. Han får oss att förstå att om världen förändras så måste vi förändras med den, om vi vill förbli relevanta i kundens ögon. (Magnus Hultman, vd på Strossle International)

"I've known Hasse Olsson for many years and Im excited about his new book, because his practical ideas will not only increase your sales, but his energy and enthusiasm will jump off the pages and inspire you to greatness!« (Warren Greshes, Member, International Speakers Hall of Fame and author of "The Best Damn Sales Book Ever)
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2017
ISBN: 9789187905643
Förlag: Roos & Tegner
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 145 st
Tiderna och kunderna förändras men säljkåren står stilla. Det vill Hasse Olsson ändra på. Och som en av Sveriges mest erfarna och populära säljcoacher vet han vad han pratar om. I den här boken klär han av gamla etablerade sanningar och ger sin syn på hur du som säljare måste agera för att lyckas i dagens affärslandskap.

"Kunden har alltid fel!" är en bok som ifrågasätter, utmanar och inspirerar till att våga ta nya grepp i säljarbetet. Den som sett Hasse Olsson föreläsa kommer att känna igen sig. Med sitt raka och lättsamma sätt delar han frikostigt med sig av allt från personliga anekdoter, käftsmällar och rallarsvingar till mer djupa resonemang och reflektioner. Från pärm till pärm är boken fullastad med insikter och praktiska tips som kommer att hjälpa dig att ta nya kliv och positioner i en allt hårdare konkurrens.

HASSE OLSSON har under 20 år tränat och föreläst för mer än 15 000 säljare, säljchefer, ledningsgrupper och konsulter i försäljning, service, säljledning och målstyrning. Och han vet vad han pratar om, han har gjort jobbet själv. Under sin karriär har Hasse Olsson hunnit med att vara säljare, försäljningschef och VD, starta, lägga ned och sälja bolag samt haft en rad styrelseuppdrag.

"Hasse gör begreppet no bullshit till ett understatement när han nu äntligen får ner sina visdomar på papper för fler att dela och dra nytta av. Grattis om du har råd att låta bli. (Mattias Hansson, mediaentreprenör)

Med den här boken får Hasse Olsson alla oss som jobbar med försäljning att lyfta, att ta det där klivet bort från Push till Pull, bort från vad vi säljer till vad kunden behöver. Han får oss att förstå att om världen förändras så måste vi förändras med den, om vi vill förbli relevanta i kundens ögon. (Magnus Hultman, vd på Strossle International)

"I've known Hasse Olsson for many years and Im excited about his new book, because his practical ideas will not only increase your sales, but his energy and enthusiasm will jump off the pages and inspire you to greatness!« (Warren Greshes, Member, International Speakers Hall of Fame and author of "The Best Damn Sales Book Ever)
Tiderna och kunderna förändras men säljkåren står stilla. Det vill Hasse Olsson ändra på. Och som en av Sveriges mest erfarna och populära säljcoacher vet han vad han pratar om. I den här boken klär han av gamla etablerade sanningar och ger sin syn på hur du som säljare måste agera för att lyckas i dagens affärslandskap.

"Kunden har alltid fel!" är en bok som ifrågasätter, utmanar och inspirerar till att våga ta nya grepp i säljarbetet. Den som sett Hasse Olsson föreläsa kommer att känna igen sig. Med sitt raka och lättsamma sätt delar han frikostigt med sig av allt från personliga anekdoter, käftsmällar och rallarsvingar till mer djupa resonemang och reflektioner. Från pärm till pärm är boken fullastad med insikter och praktiska tips som kommer att hjälpa dig att ta nya kliv och positioner i en allt hårdare konkurrens.

HASSE OLSSON har under 20 år tränat och föreläst för mer än 15 000 säljare, säljchefer, ledningsgrupper och konsulter i försäljning, service, säljledning och målstyrning. Och han vet vad han pratar om, han har gjort jobbet själv. Under sin karriär har Hasse Olsson hunnit med att vara säljare, försäljningschef och VD, starta, lägga ned och sälja bolag samt haft en rad styrelseuppdrag.

"Hasse gör begreppet no bullshit till ett understatement när han nu äntligen får ner sina visdomar på papper för fler att dela och dra nytta av. Grattis om du har råd att låta bli. (Mattias Hansson, mediaentreprenör)

Med den här boken får Hasse Olsson alla oss som jobbar med försäljning att lyfta, att ta det där klivet bort från Push till Pull, bort från vad vi säljer till vad kunden behöver. Han får oss att förstå att om världen förändras så måste vi förändras med den, om vi vill förbli relevanta i kundens ögon. (Magnus Hultman, vd på Strossle International)

"I've known Hasse Olsson for many years and Im excited about his new book, because his practical ideas will not only increase your sales, but his energy and enthusiasm will jump off the pages and inspire you to greatness!« (Warren Greshes, Member, International Speakers Hall of Fame and author of "The Best Damn Sales Book Ever)
Begagnad bok
195 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
195 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar