Konstruktionen av det avvikande förskolebarnet: en kritisk fallstudie angående utvecklingsbedömningar av yngre barnMalmö studies i educational sciences: Licentiate dissertation series, ISSN 1651-4513Malmö studies in educational science / Licentiate disseration series; Kristian Lutz; 2006
Konstruktionen av det avvikande förskolebarnet: en kritisk fallstudie angående utvecklingsbedömningar av yngre barnMalmö studies i educational sciences: Licentiate dissertation series, ISSN 1651-4513Malmö studies in educational science / Licentiate disseration series; Kristian Lutz; 2006

Konstruktionen av det avvikande förskolebarnet: en kritisk fallstudie angående utvecklingsbedömningar av yngre barnMalmö studies i educational sciences: Licentiate dissertation series, ISSN 1651-4513Malmö studies in educational science / Licentiate disseration series

av Kristian Lutz

  • Utgiven: 2006
  • ISBN: 9789197614023
  • Sidor: 177 st
  • Förlag: Malmö högskola
  • Språk: Svenska

Om boken

2006 släpptes boken Konstruktionen av det avvikande förskolebarnet: en kritisk fallstudie angående utvecklingsbedömningar av yngre barnMalmö studies i educational sciences: Licentiate dissertation series, ISSN 1651-4513Malmö studies in educational science / Licentiate disseration series skriven av Kristian Lutz. Den är skriven på svenska och består av 177 sidor. Förlaget bakom boken är Malmö högskola.

Köp boken Konstruktionen av det avvikande förskolebarnet: en kritisk fallstudie angående utvecklingsbedömningar av yngre barnMalmö studies i educational sciences: Licentiate dissertation series, ISSN 1651-4513Malmö studies in educational science / Licentiate disseration series på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Tillhör kategorierna

Referera till Konstruktionen av det avvikande förskolebarnet: en kritisk fallstudie angående utvecklingsbedömningar av yngre barnMalmö studies i educational sciences: Licentiate dissertation series, ISSN 1651-4513Malmö studies in educational science / Licentiate disseration series

Harvard

Lutz, K. (2006). Konstruktionen av det avvikande förskolebarnet: en kritisk fallstudie angående utvecklingsbedömningar av yngre barnMalmö studies i educational sciences: Licentiate dissertation series, ISSN 1651-4513Malmö studies in educational science / Licentiate disseration series. Malmö högskola.

Oxford

Lutz, Kristian, Konstruktionen av det avvikande förskolebarnet: en kritisk fallstudie angående utvecklingsbedömningar av yngre barnMalmö studies i educational sciences: Licentiate dissertation series, ISSN 1651-4513Malmö studies in educational science / Licentiate disseration series (Malmö högskola, 2006).

APA

Lutz, K. (2006). Konstruktionen av det avvikande förskolebarnet: en kritisk fallstudie angående utvecklingsbedömningar av yngre barnMalmö studies i educational sciences: Licentiate dissertation series, ISSN 1651-4513Malmö studies in educational science / Licentiate disseration series. Malmö högskola.

Vancouver

Lutz K. Konstruktionen av det avvikande förskolebarnet: en kritisk fallstudie angående utvecklingsbedömningar av yngre barnMalmö studies i educational sciences: Licentiate dissertation series, ISSN 1651-4513Malmö studies in educational science / Licentiate disseration series. Malmö högskola; 2006.

Köp boken

115 kr

Skynda dig - Bara ett fåtal säljare kvar!