Innovation; Curtis Ray Carlson, William W. Wilmot; 2006
Innovation; Curtis Ray Carlson, William W. Wilmot; 2006

InnovationUpplaga 1

av Curtis Ray Carlson, William W. Wilmot

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2006
  • ISBN: 9780307336699
  • Sidor: 356 st
  • Förlag: Crown Business
  • Format: Inbunden
  • Språk: Engelska

Om boken

Outlines a series of essential principles and steps that managers can use to foster a culture of innovation and creativity within their own companies that can be used to develop an organization that consistently delivers value to its customers. 35,000 first printing.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Innovation (2006)

I augusti 2006 släpptes boken Innovation skriven av Curtis Ray Carlson, William W. Wilmot. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 356 sidor. Förlaget bakom boken är Crown Business.

Köp boken Innovation på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Innovation (Upplaga 1)

Harvard

Carlson, C. R. & Wilmot, W. W. (2006). Innovation. 1:a uppl. Crown Business.

Oxford

Carlson, Curtis Ray & Wilmot, William W., Innovation, 1 uppl. (Crown Business, 2006).

APA

Carlson, C. R., & Wilmot, W. W. (2006). Innovation (1:a uppl.). Crown Business.

Vancouver

Carlson CR, Wilmot WW. Innovation. 1:a uppl. Crown Business; 2006.