Idébok om service; Fredrik Härén, Teo Härén; 2008
Idébok om service; Fredrik Härén, Teo Härén; 2008

Idébok om service

av Fredrik Härén, Teo Härén

  • Utgiven: 2008
  • ISBN: 9789197547017
  • Sidor: 252 st
  • Förlag: Interesting.org
  • Format: Inbunden
  • Språk: Svenska

Om boken

I december 2008 släpptes boken Idébok om service skriven av Fredrik Härén, Teo Härén. Den är skriven på svenska och består av 252 sidor djupgående information om ekonomi. Förlaget bakom boken är Interesting.org.

Köp boken Idébok om service på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Referera till Idébok om service

Harvard

Härén, F. & Härén, T. (2008). Idébok om service. Interesting.org.

Oxford

Härén, Fredrik & Härén, Teo, Idébok om service (Interesting.org, 2008).

APA

Härén, F., & Härén, T. (2008). Idébok om service. Interesting.org.

Vancouver

Härén F, Härén T. Idébok om service. Interesting.org; 2008.

Köp boken

165 kr

Skynda dig - Bara 1 säljare kvar!