I huvudet på kunden; Magnus Söderlund ( red); 2000
I huvudet på kunden; Magnus Söderlund ( red); 2000

I huvudet på kundenUpplaga 1

av Magnus Söderlund ( red)

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2000
  • ISBN: 9789147061150
  • Sidor: 260 st
  • Förlag: Liber
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Vad är det egentligen som finns i huvudet på kunden? Läs mer Boken ställer och svarar på en rad frågor: o Vad är lojalitet? o Vad är det som gör att kunder blir hyperlojala? o Leder kundkort verkligen till lojalitet? o Hur hänger varumärkena i kundkorgen ihop? o Har varumärken en personlighet? o Vilken roll spelar varumärket i förhållande till priset? o Hur kommer kunden att agera i den nya ekonomin? Om författarna Magnus Söderlund är t.f. professor och chef för Center for Consumer Marketing (CCM)vid Handelshögskolan i Stockholm.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om I huvudet på kunden (2000)

I september 2000 släpptes boken I huvudet på kunden skriven av Magnus Söderlund ( red). Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 260 sidor. Förlaget bakom boken är Liber som har sitt säte i Solna.

Köp boken I huvudet på kunden på Studentapan och spara pengar.

Referera till I huvudet på kunden (Upplaga 1)

Harvard

red), M. S. ( (2000). I huvudet på kunden. 1:a uppl. Liber.

Oxford

red), Magnus Söderlund (, I huvudet på kunden, 1 uppl. (Liber, 2000).

APA

red), M. S. (. (2000). I huvudet på kunden (1:a uppl.). Liber.

Vancouver

red) MS(. I huvudet på kunden. 1:a uppl. Liber; 2000.