How brands grow; Jenni Romaniuk; 2022
How brands grow; Jenni Romaniuk; 2022

How brands growUpplaga 2

av Jenni Romaniuk

5.0 (1)

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 2022
  • ISBN: 9780190330026
  • Sidor: 256 st
  • Förlag: Oxford University Press
  • Format: Inbunden
  • Språk: Engelska

Om boken

This book will change the way you think about marketing forever. Following the success of international bestseller How Brands Grow: What Marketers Dont Know, How Brands Grow Part 2 takes readers further on a journey to smarter, evidence-based marketing. How Brands Grow Part 2 is about the fundamentals of buying behaviours and brand performance – fundamentals that provide a consistent roadmap for brand growth, and improved marketing productivity. This revised edition includes updates to all chapters and the addition of a new chapter, 'Getting Down to Business-to-Business Markets'.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om How brands grow (2022)

2022 släpptes boken How brands grow skriven av Jenni Romaniuk. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 256 sidor. Förlaget bakom boken är Oxford University Press.

Köp boken How brands grow på Studentapan och spara uppåt 13% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.

Tillhör kategorierna

Referera till How brands grow (Upplaga 2)

Harvard

Romaniuk, J. (2022). How brands grow. 2:a uppl. Oxford University Press.

Oxford

Romaniuk, Jenni, How brands grow, 2 uppl. (Oxford University Press, 2022).

APA

Romaniuk, J. (2022). How brands grow (2:a uppl.). Oxford University Press.

Vancouver

Romaniuk J. How brands grow. 2:a uppl. Oxford University Press; 2022.