Handdockans kommunikativa potential som medierande redskap i förskolan Volym 287 av Göteborg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121; Mirella Forsberg Ahlcrona; 2009
Handdockans kommunikativa potential som medierande redskap i förskolan Volym 287 av Göteborg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121; Mirella Forsberg Ahlcrona; 2009

Handdockans kommunikativa potential som medierande redskap i förskolan Volym 287 av Göteborg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121

av Mirella Forsberg Ahlcrona

5.0 (1)

  • Utgiven: 2009
  • ISBN: 9789173466653
  • Sidor: 244 st
  • Förlag: Göteborgs universitet
  • Språk: Svenska

Om boken

Diss. Göteborg : Göteborgs universitet, 2009

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Handdockans kommunikativa potential som medierande redskap i förskolan Volym 287 av Göteborg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121 (2009)

2009 släpptes boken Handdockans kommunikativa potential som medierande redskap i förskolan Volym 287 av Göteborg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121 skriven av Mirella Forsberg Ahlcrona. Den är skriven på svenska och består av 244 sidor. Förlaget bakom boken är Göteborgs universitet.

Köp boken Handdockans kommunikativa potential som medierande redskap i förskolan Volym 287 av Göteborg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121 på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Handdockans kommunikativa potential som medierande redskap i förskolan Volym 287 av Göteborg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121

Harvard

Ahlcrona, M. F. (2009). Handdockans kommunikativa potential som medierande redskap i förskolan Volym 287 av Göteborg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121. Göteborgs universitet.

Oxford

Ahlcrona, Mirella Forsberg, Handdockans kommunikativa potential som medierande redskap i förskolan Volym 287 av Göteborg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121 (Göteborgs universitet, 2009).

APA

Ahlcrona, M. F. (2009). Handdockans kommunikativa potential som medierande redskap i förskolan Volym 287 av Göteborg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121. Göteborgs universitet.

Vancouver

Ahlcrona MF. Handdockans kommunikativa potential som medierande redskap i förskolan Volym 287 av Göteborg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121. Göteborgs universitet; 2009.

Köp boken

125 kr

Skynda dig - Bara ett fåtal säljare kvar!