Graphic Design Theory; Meredith Davis; 2012
Graphic Design Theory; Meredith Davis; 2012

Graphic Design Theory Upplaga 2

av Meredith Davis

5.0 (1)

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 2012
  • ISBN: 9780500290491
  • Sidor: 256 st
  • Förlag: THAMES & HUDSON
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

The book encourages students to evaluate design work critically, and to use theoretical frameworks to enhance their studio practice in order to improve their work and embark on a successful career.Lucid, absorbing and elegantly written, this is an essential text for all students of graphic design theory but will also be important reading for anyone investigating ideas about audience, context and history as part of their graphic design work. (Computer Bookshops Limited)

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Graphic Design Theory (2012)

I september 2012 släpptes boken Graphic Design Theory skriven av Meredith Davis. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 256 sidor. Förlaget bakom boken är THAMES & HUDSON.

Köp boken Graphic Design Theory på Studentapan och spara uppåt 51% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.

Tillhör kategorierna

Referera till Graphic Design Theory (Upplaga 2)

Harvard

Davis, M. (2012). Graphic Design Theory. 2:a uppl. THAMES & HUDSON.

Oxford

Davis, Meredith, Graphic Design Theory, 2 uppl. (THAMES & HUDSON, 2012).

APA

Davis, M. (2012). Graphic Design Theory (2:a uppl.). THAMES & HUDSON.

Vancouver

Davis M. Graphic Design Theory. 2:a uppl. THAMES & HUDSON; 2012.

Köp boken

189 kr
389 kr

Skynda dig - Bara ett fåtal säljare kvar!