Global Marketing Management; Warren J. Keegan; 1998
Global Marketing Management; Warren J. Keegan; 1998

Global Marketing Management Upplaga 6

av Warren J. Keegan

  • Upplaga: 6e upplagan
  • Utgiven: 1998
  • ISBN: 9780139030239
  • Sidor: 656 st
  • Förlag: Pearson
  • Format: Inbunden
  • Språk: Engelska

Om boken

For graduate courses in International and Global Marketing. The leading graduate-level case text in international marketing, as well as a popular reference for practitioners, this Sixth Edition focuses on the opportunities and challenges of global markets and the threat of global competition across a broad spectrum of industries.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Global Marketing Management (1998)

I oktober 1998 släpptes boken Global Marketing Management skriven av Warren J. Keegan. Det är den 6e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 656 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson som har sitt säte i London.

Köp boken Global Marketing Management på Studentapan och spara pengar.

Referera till Global Marketing Management (Upplaga 6)

Harvard

Keegan, W. J. (1998). Global Marketing Management. 6:e uppl. Pearson.

Oxford

Keegan, Warren J., Global Marketing Management, 6 uppl. (Pearson, 1998).

APA

Keegan, W. J. (1998). Global Marketing Management (6:e uppl.). Pearson.

Vancouver

Keegan WJ. Global Marketing Management. 6:e uppl. Pearson; 1998.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.