Global Marketing; Warren J Keegan; 1999
Global Marketing; Warren J Keegan; 1999

Global Marketing Upplaga 2

av Warren J Keegan

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 1999
  • ISBN: 9780130842688
  • Sidor: 640 st
  • Förlag: Pearson
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

This undergraduate new edition offers a concise introduction to the field that is presented in a lively student-oriented style. The authors integrate relevant real-world cases, vignettes, and boxed features with a clear, engaging narrative to effectively communicate the excitement, challenge and discipline of global marketing.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Global Marketing (1999)

I juli 1999 släpptes boken Global Marketing skriven av Warren J Keegan. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 640 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson som har sitt säte i London.

Köp boken Global Marketing på Studentapan och spara pengar.

Referera till Global Marketing (Upplaga 2)

Harvard

Keegan, W. J. (1999). Global Marketing. 2:a uppl. Pearson.

Oxford

Keegan, Warren J, Global Marketing, 2 uppl. (Pearson, 1999).

APA

Keegan, W. J. (1999). Global Marketing (2:a uppl.). Pearson.

Vancouver

Keegan WJ. Global Marketing. 2:a uppl. Pearson; 1999.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.