Gender, Race, and Class in Media; Gail Dines; 2018
Gender, Race, and Class in Media; Gail Dines; 2018

Gender, Race, and Class in Media Upplaga 5

av Gail Dines

  • Upplaga: 5e upplagan
  • Utgiven: 2018
  • ISBN: 9781506390796
  • Sidor: 712 st
  • Förlag: SAGE Publications, Inc
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

This provocative new edition examines the mass media as economic and cultural institutions that shape our social identities, particularly regarding gender, race and class. A comprehensive introductory section outlines the book's integrated approach to media studies, which incorporates three distinct but related areas of investigation: the political economy of production, textual analysis and audience response. Incisive analyses of mass media – the Internet, television sitcoms, advertising and more – engage students in critical mass media scholarship.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Gender, Race, and Class in Media (2018)

I april 2018 släpptes boken Gender, Race, and Class in Media skriven av Gail Dines. Det är den 5e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 712 sidor. Förlaget bakom boken är SAGE Publications, Inc.

Köp boken Gender, Race, and Class in Media på Studentapan och spara uppåt 40% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.

Tillhör kategorierna

Referera till Gender, Race, and Class in Media (Upplaga 5)

Harvard

Dines, G. (2018). Gender, Race, and Class in Media. 5:e uppl. SAGE Publications, Inc.

Oxford

Dines, Gail, Gender, Race, and Class in Media, 5 uppl. (SAGE Publications, Inc, 2018).

APA

Dines, G. (2018). Gender, Race, and Class in Media (5:e uppl.). SAGE Publications, Inc.

Vancouver

Dines G. Gender, Race, and Class in Media. 5:e uppl. SAGE Publications, Inc; 2018.

Köp boken

419 kr
698 kr

Skynda dig - Bara ett fåtal säljare kvar!