Främja studiero i klassrummet : lärares ledarskap; Elín Hafsteinsdóttir, Alva Appelgren, Eva Bergman, Maria Bergman, Catarina Melin, Annika Lilja, Marcus Samuelsson, Skolforskningsinstitutet; 2021
Främja studiero i klassrummet : lärares ledarskap; Elín Hafsteinsdóttir, Alva Appelgren, Eva Bergman, Maria Bergman, Catarina Melin, Annika Lilja, Marcus Samuelsson, Skolforskningsinstitutet; 2021

Främja studiero i klassrummet : lärares ledarskap

av Elín Hafsteinsdóttir, Alva Appelgren, Eva Bergman, Maria Bergman, Catarina Melin

  • Utgiven: 2021
  • ISBN: 9789198531701
  • Förlag: Skolforskningsinstitutet
  • Språk: Svenska

Om boken

2021 släpptes boken Främja studiero i klassrummet : lärares ledarskap skriven av Elín Hafsteinsdóttir, Alva Appelgren, Eva Bergman, Maria Bergman, Catarina Melin, Annika Lilja, Marcus Samuelsson, Skolforskningsinstitutet. Den är skriven på svenska. Förlaget bakom boken är Skolforskningsinstitutet.

Köp boken Främja studiero i klassrummet : lärares ledarskap på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Tillhör kategorierna

Referera till Främja studiero i klassrummet : lärares ledarskap

Harvard

Hafsteinsdóttir, E., Appelgren, A., Bergman, E., Bergman, M., Melin, C., Lilja, A., Samuelsson, M. & Skolforskningsinstitutet (2021). Främja studiero i klassrummet : lärares ledarskap. Skolforskningsinstitutet.

Oxford

Hafsteinsdóttir, Elín, Appelgren, Alva, Bergman, Eva, Bergman, Maria, Melin, Catarina, Lilja, Annika, Samuelsson, Marcus & Skolforskningsinstitutet, Främja studiero i klassrummet : lärares ledarskap (Skolforskningsinstitutet, 2021).

APA

Hafsteinsdóttir, E., Appelgren, A., Bergman, E., Bergman, M., Melin, C., Lilja, A., Samuelsson, M., & Skolforskningsinstitutet. (2021). Främja studiero i klassrummet : lärares ledarskap. Skolforskningsinstitutet.

Vancouver

Hafsteinsdóttir E, Appelgren A, Bergman E, Bergman M, Melin C, Lilja A, m.fl. Främja studiero i klassrummet : lärares ledarskap. Skolforskningsinstitutet; 2021.