Framework for Marketing Management; Philip Kotler; 2000
Framework for Marketing Management; Philip Kotler; 2000

Framework for Marketing Management Upplaga 1

av Philip Kotler

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2000
  • ISBN: 9780130185259
  • Sidor: 352 st
  • Förlag: Prentice-Hall
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

For courses in Marketing Management and Marketing Strategy appropriate for undergraduate and graduate courses. A Framework for Marketing Management has taken the basics from Kotler's successful Marketing Management text and synthesized it into a concise, power-packed version, without excess clutter. It includes all the elements of a successful marketing text such as how to analyze the market, develop strategies, and deliver and manage successful marketing programs. This streamlined approach offers greater classroom flexibility and allows for the seamless integration of CD-ROM simulations, cases, or internet activities.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Framework for Marketing Management (2000)

I augusti 2000 släpptes boken Framework for Marketing Management skriven av Philip Kotler. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 352 sidor. Förlaget bakom boken är Prentice-Hall.

Köp boken Framework for Marketing Management på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Framework for Marketing Management (Upplaga 1)

Harvard

Kotler, P. (2000). Framework for Marketing Management. 1:a uppl. Prentice-Hall.

Oxford

Kotler, Philip, Framework for Marketing Management, 1 uppl. (Prentice-Hall, 2000).

APA

Kotler, P. (2000). Framework for Marketing Management (1:a uppl.). Prentice-Hall.

Vancouver

Kotler P. Framework for Marketing Management. 1:a uppl. Prentice-Hall; 2000.

Köp boken

169 kr

Skynda dig - Bara ett fåtal säljare kvar!