Församlingens marknadsföring; Rickard Bonnevier; 2009

Församlingens marknadsföring

av Rickard Bonnevier
Svenska kyrkans församlingar bedriver en rik och varierad verksamhet, som många församlingsmedlemmar inte har kunskap om. Församlingens marknadsföring är en praktisk bok som hjälper församlingarna att tala om för sina medlemmar vad man kan erbjuda, att skapa en strategi för sitt kommunikationsarbete.

Rickard Bonnevier tar i boken upp kommunikation i ett brett perspektiv, målgruppsanalys, kanaler (församlingstidningen, annonser, sms, internet), hur man når ut till just sin målgrupp och varför det är viktigt med ett aktivt kommunikationsarbete i Svenska kyrkan. Boken vänder sig i första hand till församlingens verksamhets- och informationsansvariga.
Svenska kyrkans församlingar bedriver en rik och varierad verksamhet, som många församlingsmedlemmar inte har kunskap om. Församlingens marknadsföring är en praktisk bok som hjälper församlingarna att tala om för sina medlemmar vad man kan erbjuda, att skapa en strategi för sitt kommunikationsarbete.

Rickard Bonnevier tar i boken upp kommunikation i ett brett perspektiv, målgruppsanalys, kanaler (församlingstidningen, annonser, sms, internet), hur man når ut till just sin målgrupp och varför det är viktigt med ett aktivt kommunikationsarbete i Svenska kyrkan. Boken vänder sig i första hand till församlingens verksamhets- och informationsansvariga.
Utgiven: 2009
ISBN: 9789152632420
Förlag: Verbum
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 120 st
Svenska kyrkans församlingar bedriver en rik och varierad verksamhet, som många församlingsmedlemmar inte har kunskap om. Församlingens marknadsföring är en praktisk bok som hjälper församlingarna att tala om för sina medlemmar vad man kan erbjuda, att skapa en strategi för sitt kommunikationsarbete.

Rickard Bonnevier tar i boken upp kommunikation i ett brett perspektiv, målgruppsanalys, kanaler (församlingstidningen, annonser, sms, internet), hur man når ut till just sin målgrupp och varför det är viktigt med ett aktivt kommunikationsarbete i Svenska kyrkan. Boken vänder sig i första hand till församlingens verksamhets- och informationsansvariga.
Svenska kyrkans församlingar bedriver en rik och varierad verksamhet, som många församlingsmedlemmar inte har kunskap om. Församlingens marknadsföring är en praktisk bok som hjälper församlingarna att tala om för sina medlemmar vad man kan erbjuda, att skapa en strategi för sitt kommunikationsarbete.

Rickard Bonnevier tar i boken upp kommunikation i ett brett perspektiv, målgruppsanalys, kanaler (församlingstidningen, annonser, sms, internet), hur man når ut till just sin målgrupp och varför det är viktigt med ett aktivt kommunikationsarbete i Svenska kyrkan. Boken vänder sig i första hand till församlingens verksamhets- och informationsansvariga.
Begagnad bok (0 st)
Begagnad bok (0 st)