Församlingens marknadsföring; Rickard Bonnevier; 2009
Församlingens marknadsföring; Rickard Bonnevier; 2009

Församlingens marknadsföring

av Rickard Bonnevier

  • Utgiven: 2009
  • ISBN: 9789152632420
  • Sidor: 120 st
  • Förlag: Verbum
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Svenska kyrkans församlingar bedriver en rik och varierad verksamhet, som många församlingsmedlemmar inte har kunskap om. Församlingens marknadsföring är en praktisk bok som hjälper församlingarna att tala om för sina medlemmar vad man kan erbjuda, att skapa en strategi för sitt kommunikationsarbete. Rickard Bonnevier tar i boken upp kommunikation i ett brett perspektiv, målgruppsanalys, kanaler (församlingstidningen, annonser, sms, internet), hur man når ut till just sin målgrupp och varför det är viktigt med ett aktivt kommunikationsarbete i Svenska kyrkan. Boken vänder sig i första hand till församlingens verksamhets- och informationsansvariga.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Församlingens marknadsföring (2009)

I januari 2009 släpptes boken Församlingens marknadsföring skriven av Rickard Bonnevier. Den är skriven på svenska och består av 120 sidor djupgående information om religion. Förlaget bakom boken är Verbum.

Köp boken Församlingens marknadsföring på Studentapan och spara pengar.

Referera till Församlingens marknadsföring

Harvard

Bonnevier, R. (2009). Församlingens marknadsföring. Verbum.

Oxford

Bonnevier, Rickard, Församlingens marknadsföring (Verbum, 2009).

APA

Bonnevier, R. (2009). Församlingens marknadsföring. Verbum.

Vancouver

Bonnevier R. Församlingens marknadsföring. Verbum; 2009.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.