Företag och medier; Lars Strannegård, Josef Pallas; 2010
Företag och medier; Lars Strannegård, Josef Pallas; 2010

Företag och medier Upplaga 1

av Lars Strannegård, Josef Pallas

4.5 (2)

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2010
  • ISBN: 9789147094455
  • Sidor: 304 st
  • Förlag: Liber
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Denna bok visar hur medierna har tagit sig in som en viktig del av företagandet och målar upp detta förändrade landskap. Författarna belyser vilka intressen som står på spel, hur det intrikata samspelet mellan företag och medier ser ut och hur olika aktörer hanterar påtryckningar och försöker driva sina egna dagordningar. Sammantaget utmanas bilden av kommunikationen mellan företag och medier som direkt, endimensionell och linjär. Om författarna Josef Pallas är ek. dr och verksam vid Företagsekonomiska institutionen, Uppsala universitet. Lars Strannegård är professor i företagsekonomi och verksam vid Handelshögskolan i Stockholm och Uppsala universitet.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Företag och medier (2010)

I mars 2010 släpptes boken Företag och medier skriven av Lars Strannegård, Josef Pallas. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 304 sidor djupgående information om ekonomi. Förlaget bakom boken är Liber som har sitt säte i Solna.

Köp boken Företag och medier på Studentapan och spara pengar.

Referera till Företag och medier (Upplaga 1)

Harvard

Strannegård, L. & Pallas, J. (2010). Företag och medier. 1:a uppl. Liber.

Oxford

Strannegård, Lars & Pallas, Josef, Företag och medier, 1 uppl. (Liber, 2010).

APA

Strannegård, L., & Pallas, J. (2010). Företag och medier (1:a uppl.). Liber.

Vancouver

Strannegård L, Pallas J. Företag och medier. 1:a uppl. Liber; 2010.

Köp boken

199 kr