Effektiv visuell kommunikation : så skapas starka idéer, budskap, form och; Bo Bergström; 1999
Effektiv visuell kommunikation : så skapas starka idéer, budskap, form och; Bo Bergström; 1999

Effektiv visuell kommunikation : så skapas starka idéer, budskap, form och Upplaga 2

av Bo Bergström

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 1999
  • ISBN: 9789172038639
  • Sidor: 244 st
  • Förlag: Carlsson
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

1999 släpptes boken Effektiv visuell kommunikation : så skapas starka idéer, budskap, form och skriven av Bo Bergström. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 244 sidor. Förlaget bakom boken är Carlsson som har sitt säte i Stockholm.

Köp boken Effektiv visuell kommunikation : så skapas starka idéer, budskap, form och på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Tillhör kategorierna

Referera till Effektiv visuell kommunikation : så skapas starka idéer, budskap, form och (Upplaga 2)

Harvard

Bergström, B. (1999). Effektiv visuell kommunikation : så skapas starka idéer, budskap, form och. 2:a uppl. Carlsson.

Oxford

Bergström, Bo, Effektiv visuell kommunikation : så skapas starka idéer, budskap, form och, 2 uppl. (Carlsson, 1999).

APA

Bergström, B. (1999). Effektiv visuell kommunikation : så skapas starka idéer, budskap, form och (2:a uppl.). Carlsson.

Vancouver

Bergström B. Effektiv visuell kommunikation : så skapas starka idéer, budskap, form och. 2:a uppl. Carlsson; 1999.

Köp boken

119 kr

Skynda dig - Bara ett fåtal säljare kvar!