Editorial Design; Cath Caldwell, Yolanda Zappaterra; 2014
Editorial Design; Cath Caldwell, Yolanda Zappaterra; 2014

Editorial Design Upplaga 2

av Cath Caldwell, Yolanda Zappaterra

5.0 (1)

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 2014
  • ISBN: 9781780671642
  • Sidor: 240 st
  • Förlag: Laurence King Publishing
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Editorial Design: Digital and Print is a comprehensive guide to the traditional and digital skills that a designer will need for a future career in visual journalism today - the design of magazines and newspapers for a wide variety of markets. Generously illustrated, including case studies, practical exercises and tips, examples of best practice and profiles of individual designers including Mark Porter, Scott Dadich and Janet Froelich, the book explains the fundamentals of editorial design and layout. Subjects covered include current and emerging digital formats, branding, how to create layouts, handling copy and images, design, and production skills and trends in editorial design. With insider advice and opinions from leading contemporary designers, the book is a practical reference and learning resource that will teach readers everything they need to know to reach the top of the profession.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Editorial Design (2014)

I oktober 2014 släpptes boken Editorial Design skriven av Cath Caldwell, Yolanda Zappaterra. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 240 sidor. Förlaget bakom boken är Laurence King Publishing.

Köp boken Editorial Design på Studentapan och spara uppåt 32% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.

Tillhör kategorierna

Referera till Editorial Design (Upplaga 2)

Harvard

Caldwell, C. & Zappaterra, Y. (2014). Editorial Design. 2:a uppl. Laurence King Publishing.

Oxford

Caldwell, Cath & Zappaterra, Yolanda, Editorial Design, 2 uppl. (Laurence King Publishing, 2014).

APA

Caldwell, C., & Zappaterra, Y. (2014). Editorial Design (2:a uppl.). Laurence King Publishing.

Vancouver

Caldwell C, Zappaterra Y. Editorial Design. 2:a uppl. Laurence King Publishing; 2014.

Köp boken

255 kr
377 kr

Skynda dig - Bara ett fåtal säljare kvar!