E-commerce : business, technology, society; Kenneth C. Laudon; 2009
E-commerce : business, technology, society; Kenneth C. Laudon; 2009

E-commerce : business, technology, societyUpplaga 5

av Kenneth C. Laudon

  • Upplaga: 5e upplagan
  • Utgiven: 2009
  • ISBN: 9780135027141
  • Sidor: 904 st
  • Förlag: Pearson/Prentice Hall
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

For the undergraduate and graduate e-commerce course in any business discipline. This comprehensive, market-leading text emphasizes the three major driving forces behind e-commerce to provide a coherent conceptual framework for understanding the field: technology change, business development, and social issues.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om E-commerce : business, technology, society (2009)

2009 släpptes boken E-commerce : business, technology, society skriven av Kenneth C. Laudon. Det är den 5e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 904 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson/Prentice Hall.

Köp boken E-commerce : business, technology, society på Studentapan och spara pengar.

Referera till E-commerce : business, technology, society (Upplaga 5)

Harvard

Laudon, K. C. (2009). E-commerce : business, technology, society. 5:e uppl. Pearson/Prentice Hall.

Oxford

Laudon, Kenneth C., E-commerce : business, technology, society, 5 uppl. (Pearson/Prentice Hall, 2009).

APA

Laudon, K. C. (2009). E-commerce : business, technology, society (5:e uppl.). Pearson/Prentice Hall.

Vancouver

Laudon KC. E-commerce : business, technology, society. 5:e uppl. Pearson/Prentice Hall; 2009.