Diagnos i skolan: en studie av skolsituationer för elever med syndromdiagnosActa Universitatis GothoburgensisVolym 185 av Acta Universitatis Gothoburgensis: Göteborg studies in educational sciencesGöteborg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121; Inga-Lill Jakobsson, Ingrid Sanderoth; 2002
Diagnos i skolan: en studie av skolsituationer för elever med syndromdiagnosActa Universitatis GothoburgensisVolym 185 av Acta Universitatis Gothoburgensis: Göteborg studies in educational sciencesGöteborg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121; Inga-Lill Jakobsson, Ingrid Sanderoth; 2002

Diagnos i skolan: en studie av skolsituationer för elever med syndromdiagnosActa Universitatis GothoburgensisVolym 185 av Acta Universitatis Gothoburgensis: Göteborg studies in educational sciencesGöteborg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121

av Inga-Lill Jakobsson, Ingrid Sanderoth

  • Utgiven: 2002
  • ISBN: 9789173464475
  • Sidor: 227 st
  • Förlag: Göteborgs universitet
  • Språk: Svenska

Om boken

2002 släpptes boken Diagnos i skolan: en studie av skolsituationer för elever med syndromdiagnosActa Universitatis GothoburgensisVolym 185 av Acta Universitatis Gothoburgensis: Göteborg studies in educational sciencesGöteborg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121 skriven av Inga-Lill Jakobsson, Ingrid Sanderoth. Den är skriven på svenska och består av 227 sidor. Förlaget bakom boken är Göteborgs universitet.

Köp boken Diagnos i skolan: en studie av skolsituationer för elever med syndromdiagnosActa Universitatis GothoburgensisVolym 185 av Acta Universitatis Gothoburgensis: Göteborg studies in educational sciencesGöteborg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121 på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Tillhör kategorierna

Referera till Diagnos i skolan: en studie av skolsituationer för elever med syndromdiagnosActa Universitatis GothoburgensisVolym 185 av Acta Universitatis Gothoburgensis: Göteborg studies in educational sciencesGöteborg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121

Harvard

Jakobsson, I.-L. & Sanderoth, I. (2002). Diagnos i skolan: en studie av skolsituationer för elever med syndromdiagnosActa Universitatis GothoburgensisVolym 185 av Acta Universitatis Gothoburgensis: Göteborg studies in educational sciencesGöteborg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121. Göteborgs universitet.

Oxford

Jakobsson, Inga-Lill & Sanderoth, Ingrid, Diagnos i skolan: en studie av skolsituationer för elever med syndromdiagnosActa Universitatis GothoburgensisVolym 185 av Acta Universitatis Gothoburgensis: Göteborg studies in educational sciencesGöteborg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121 (Göteborgs universitet, 2002).

APA

Jakobsson, I.-L., & Sanderoth, I. (2002). Diagnos i skolan: en studie av skolsituationer för elever med syndromdiagnosActa Universitatis GothoburgensisVolym 185 av Acta Universitatis Gothoburgensis: Göteborg studies in educational sciencesGöteborg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121. Göteborgs universitet.

Vancouver

Jakobsson IL, Sanderoth I. Diagnos i skolan: en studie av skolsituationer för elever med syndromdiagnosActa Universitatis GothoburgensisVolym 185 av Acta Universitatis Gothoburgensis: Göteborg studies in educational sciencesGöteborg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121. Göteborgs universitet; 2002.

Köp boken

145 kr

Skynda dig - Bara ett fåtal säljare kvar!