Decoding advertisements : ideology and meaning in advertising; Judith Williamson; 1978
Decoding advertisements : ideology and meaning in advertising; Judith Williamson; 1978

Decoding advertisements : ideology and meaning in advertising

av Judith Williamson

4.0 (1)

  • Utgiven: 1978
  • ISBN: 9780714526157
  • Sidor: 180 st
  • Förlag: Boyars
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

The author of Consuming Passions and Deadline at Dawn presents a classic text--used worldwide--revealing how advertisements sell us ourselves. Includes over 180 illustrations.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Decoding advertisements : ideology and meaning in advertising (1978)

1978 släpptes boken Decoding advertisements : ideology and meaning in advertising skriven av Judith Williamson. Den är skriven på engelska och består av 180 sidor. Förlaget bakom boken är Boyars.

Köp boken Decoding advertisements : ideology and meaning in advertising på Studentapan och spara uppåt 36% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.

Tillhör kategorierna

Referera till Decoding advertisements : ideology and meaning in advertising

Harvard

Williamson, J. (1978). Decoding advertisements : ideology and meaning in advertising. Boyars.

Oxford

Williamson, Judith, Decoding advertisements : ideology and meaning in advertising (Boyars, 1978).

APA

Williamson, J. (1978). Decoding advertisements : ideology and meaning in advertising. Boyars.

Vancouver

Williamson J. Decoding advertisements : ideology and meaning in advertising. Boyars; 1978.