Business marketing management B2B; Michael D. Hutt; 2014
Business marketing management B2B; Michael D. Hutt; 2014

Business marketing management B2BUpplaga 11

av Michael D. Hutt

  • Upplaga: 11e upplagan
  • Utgiven: 2014
  • ISBN: 9781408093719
  • Sidor: 480 st
  • Förlag: Cengage Learning
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Reflecting the latest trends and issues, the new Europe, Middle East & Africa Edition of Business Marketing Management: B2B delivers comprehensive, cutting-edge coverage that equips students with a solid understanding of today's dynamic B2B market. The similarities and differences between consumer and business markets are clearly highlighted and there is an additional emphasis on automated B2B practices and the impact of the Internet. PinterestTwitter

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Business marketing management B2B (2014)

2014 släpptes boken Business marketing management B2B skriven av Michael D. Hutt. Det är den 11e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 480 sidor. Förlaget bakom boken är Cengage Learning som har sitt säte i Boston.

Köp boken Business marketing management B2B på Studentapan och spara pengar.

Referera till Business marketing management B2B (Upplaga 11)

Harvard

Hutt, M. D. (2014). Business marketing management B2B. 11:e uppl. Cengage Learning.

Oxford

Hutt, Michael D., Business marketing management B2B, 11 uppl. (Cengage Learning, 2014).

APA

Hutt, M. D. (2014). Business marketing management B2B (11:e uppl.). Cengage Learning.

Vancouver

Hutt MD. Business marketing management B2B. 11:e uppl. Cengage Learning; 2014.