Business Marketing Management; Michael Hutt, Thomas Speh; 2013
Business Marketing Management; Michael Hutt, Thomas Speh; 2013

Business Marketing Management Upplaga 2

av Michael Hutt, Thomas Speh

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 2013
  • ISBN: 9781408093719
  • Sidor: 480 st
  • Förlag: Cengage Learning EMEA
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Reflecting the latest trends and issues, the new Europe, Middle East & Africa Edition of Business Marketing Management: B2B delivers comprehensive, cutting-edge coverage that equips students with a solid understanding of today's dynamic B2B market. The similarities and differences between consumer and business markets are clearly highlighted and there is an additional emphasis on automated B2B practices and the impact of the Internet. PinterestTwitter

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Business Marketing Management (2013)

I december 2013 släpptes boken Business Marketing Management skriven av Michael Hutt, Thomas Speh. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 480 sidor. Förlaget bakom boken är Cengage Learning EMEA.

Köp boken Business Marketing Management på Studentapan och spara pengar.

Referera till Business Marketing Management (Upplaga 2)

Harvard

Hutt, M. & Speh, T. (2013). Business Marketing Management. 2:a uppl. Cengage Learning EMEA.

Oxford

Hutt, Michael & Speh, Thomas, Business Marketing Management, 2 uppl. (Cengage Learning EMEA, 2013).

APA

Hutt, M., & Speh, T. (2013). Business Marketing Management (2:a uppl.). Cengage Learning EMEA.

Vancouver

Hutt M, Speh T. Business Marketing Management. 2:a uppl. Cengage Learning EMEA; 2013.

Köp boken

469 kr

Skynda dig - Bara ett fåtal säljare kvar!