1 säljare
Business Ethics: Managing Corporate Citizenship and Sustainability in the Age of Globalization Upplaga 2
Covers the foundations of business ethics and applies these theories, concepts and tools to each of the corporation's major stakeholders. Written from a European perspective, this text considers the implications of three major challenges facing the corporation: corporate citizenship, globalization and sustainability.
Upplaga: 2a upplagan
Utgiven: 2007
ISBN: 9780199284993
Förlag: Oxford University Press
Format: Häftad
Språk: Engelska
Sidor: 566 st
5 upplagor
Upplaga 5 (2019)
från 709 krUpplaga 4 (2015)
från 399 krUpplaga 3 (2010)
från 239 krUpplaga 1 (2003)
Tillfälligt slutVisa alla upplagor
Covers the foundations of business ethics and applies these theories, concepts and tools to each of the corporation's major stakeholders. Written from a European perspective, this text considers the implications of three major challenges facing the corporation: corporate citizenship, globalization and sustainability.
175 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.