Bounce, Tumble, and Splash!: Simulating the Physical World with Blender 3D; Tony Mullen; 2008
Bounce, Tumble, and Splash!: Simulating the Physical World with Blender 3D; Tony Mullen; 2008

Bounce, Tumble, and Splash!: Simulating the Physical World with Blender 3DUpplaga 1

av Tony Mullen

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2008
  • ISBN: 9780470192801
  • Sidor: 379 st
  • Förlag: John Wiley & Sons
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Learn all about Blender, the premier open-source 3D software, in Bounce, Tumble, and Splash!: Simulating the Physical World with Blender 3D. You will find step-by-step instructions for using Blenders complex features and full-color visual examples with detailed descriptions of the processes. If youre an advanced Blender user, you will appreciate the sophisticated coverage of Blenders fluid simulation system, a review Blenders latest features, and a guide to the Bullet physics engine, which handles a variety of physics simulations such as rigid body dynamics and rag doll physics.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Bounce, Tumble, and Splash!: Simulating the Physical World with Blender 3D (2008)

I juli 2008 släpptes boken Bounce, Tumble, and Splash!: Simulating the Physical World with Blender 3D skriven av Tony Mullen. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 379 sidor. Förlaget bakom boken är John Wiley & Sons som har sitt säte i Hoboken.

Köp boken Bounce, Tumble, and Splash!: Simulating the Physical World with Blender 3D på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Bounce, Tumble, and Splash!: Simulating the Physical World with Blender 3D (Upplaga 1)

Harvard

Mullen, T. (2008). Bounce, Tumble, and Splash!: Simulating the Physical World with Blender 3D. 1:a uppl. John Wiley & Sons.

Oxford

Mullen, Tony, Bounce, Tumble, and Splash!: Simulating the Physical World with Blender 3D, 1 uppl. (John Wiley & Sons, 2008).

APA

Mullen, T. (2008). Bounce, Tumble, and Splash!: Simulating the Physical World with Blender 3D (1:a uppl.). John Wiley & Sons.

Vancouver

Mullen T. Bounce, Tumble, and Splash!: Simulating the Physical World with Blender 3D. 1:a uppl. John Wiley & Sons; 2008.