Att skapa nya affärer; Björn Bjerke; 1990
Att skapa nya affärer; Björn Bjerke; 1990

Att skapa nya affärer Upplaga 1

av Björn Bjerke

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 1990
  • ISBN: 9789144448114
  • Sidor: 732 st
  • Förlag: Studentlitteratur AB
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Dagens motto är förändring. Ingen kommer undan den. Men det finns flera slag av förändringar. Två traditionella slag är tillfälliga avbrott i vardagsrutinerna och plötsliga, abrupta förskjutningar i företagens omvärld. Läs mer om boken på studentlitteratur.se

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Att skapa nya affärer (1990)

I januari 1990 släpptes boken Att skapa nya affärer skriven av Björn Bjerke. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 732 sidor djupgående information om ekonomi. Förlaget bakom boken är Studentlitteratur AB som har sitt säte i Lund.

Köp boken Att skapa nya affärer på Studentapan och spara pengar.

Referera till Att skapa nya affärer (Upplaga 1)

Harvard

Bjerke, B. (1990). Att skapa nya affärer. 1:a uppl. Studentlitteratur AB.

Oxford

Bjerke, Björn, Att skapa nya affärer, 1 uppl. (Studentlitteratur AB, 1990).

APA

Bjerke, B. (1990). Att skapa nya affärer (1:a uppl.). Studentlitteratur AB.

Vancouver

Bjerke B. Att skapa nya affärer. 1:a uppl. Studentlitteratur AB; 1990.

Köp boken

200 kr

Skynda dig - Bara 1 säljare kvar!