Yngre elevers lärande om naturen: en studie av kommunikation om modeller i institutionella kontexterVolym 332 av Gothenburg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121; Sträng, Monica Haraldsson Sträng; 2013
Yngre elevers lärande om naturen: en studie av kommunikation om modeller i institutionella kontexterVolym 332 av Gothenburg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121; Sträng, Monica Haraldsson Sträng; 2013

Yngre elevers lärande om naturen: en studie av kommunikation om modeller i institutionella kontexterVolym 332 av Gothenburg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121

av Sträng, Monica Haraldsson Sträng

  • Utgiven: 2013
  • ISBN: 9789173467407
  • Sidor: 110 st
  • Förlag: Acta universitatis Gothoburgensis
  • Språk: Svenska

Om boken

Diss. (sammanfattning) Göteborg : Göteborgs universitet, 2013

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Yngre elevers lärande om naturen: en studie av kommunikation om modeller i institutionella kontexterVolym 332 av Gothenburg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121 (2013)

2013 släpptes boken Yngre elevers lärande om naturen: en studie av kommunikation om modeller i institutionella kontexterVolym 332 av Gothenburg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121 skriven av Sträng, Monica Haraldsson Sträng. Den är skriven på svenska och består av 110 sidor. Förlaget bakom boken är Acta universitatis Gothoburgensis.

Köp boken Yngre elevers lärande om naturen: en studie av kommunikation om modeller i institutionella kontexterVolym 332 av Gothenburg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121 på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Yngre elevers lärande om naturen: en studie av kommunikation om modeller i institutionella kontexterVolym 332 av Gothenburg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121

Harvard

Sträng & Sträng, M. H. (2013). Yngre elevers lärande om naturen: en studie av kommunikation om modeller i institutionella kontexterVolym 332 av Gothenburg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121. Acta universitatis Gothoburgensis.

Oxford

Sträng & Sträng, Monica Haraldsson, Yngre elevers lärande om naturen: en studie av kommunikation om modeller i institutionella kontexterVolym 332 av Gothenburg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121 (Acta universitatis Gothoburgensis, 2013).

APA

Sträng, & Sträng, M. H. (2013). Yngre elevers lärande om naturen: en studie av kommunikation om modeller i institutionella kontexterVolym 332 av Gothenburg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121. Acta universitatis Gothoburgensis.

Vancouver

Sträng, Sträng MH. Yngre elevers lärande om naturen: en studie av kommunikation om modeller i institutionella kontexterVolym 332 av Gothenburg studies in educational sciences, ISSN 0436-1121. Acta universitatis Gothoburgensis; 2013.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.