Visual Research; Bestley Russell, Noble Ian; 2016
Visual Research; Bestley Russell, Noble Ian; 2016

Visual Research Upplaga 3

av Bestley Russell, Noble Ian

  • Upplaga: 3e upplagan
  • Utgiven: 2016
  • ISBN: 9781474232906
  • Sidor: 228 st
  • Förlag: Fairchild Books
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Packed with more than 200 colour illustrations, Visual Research explores a range of research methods that can be used by graphic designers and visual communicators in the development of clear and purposeful design solutions. The book introduces key terms and theories that underlie design research; examining the importance of visual grammar and design literacy, audience, communication theory and semiotics. Each chapter features case studies that demonstrate how the use of research methods can form the basis of effective visual communication and design problem solving, eschewing end product analysis for a discussion of the way research feeds into the design process. The third edition features new case studies in each chapter, updated design exercises and a new chapter on design-led tools and information design methods, in relation to both print and on-screen design.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Visual Research (2016)

I februari 2016 släpptes boken Visual Research skriven av Bestley Russell, Noble Ian. Det är den 3e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 228 sidor. Förlaget bakom boken är Fairchild Books.

Köp boken Visual Research på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Visual Research (Upplaga 3)

Harvard

Russell, B. & Ian, N. (2016). Visual Research. 3:e uppl. Fairchild Books.

Oxford

Russell, Bestley & Ian, Noble, Visual Research, 3 uppl. (Fairchild Books, 2016).

APA

Russell, B., & Ian, N. (2016). Visual Research (3:e uppl.). Fairchild Books.

Vancouver

Russell B, Ian N. Visual Research. 3:e uppl. Fairchild Books; 2016.

Köp boken

215 kr

Skynda dig - Bara ett fåtal säljare kvar!