Visual Merchandising; Morgan Tony; 2011
Visual Merchandising; Morgan Tony; 2011

Visual Merchandising Upplaga 2

av Morgan Tony

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 2011
  • ISBN: 9781856697637
  • Sidor: 208 st
  • Förlag: Laurence King Publishing
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

A great introduction for retail students, this book offers a user-friendly reference guide to all aspects of visual merchandising and covers both window dressing and in-store areas. Using examples from a range of shops, from fashion emporia to small outlets, the book offers practical advice on the subject, supported by hints and tips from established visual merchandisers. It reveals the secrets of their toolkit and information on the use of mannequins, the latest technology and how to construct and source props, and explains the psychology behind shopping and buyer behaviour. Presented through colour photographs, diagrams of floor layouts and store case studies, and including invaluable information such as a glossary of terms used in the industry, Visual Merchandising is an essential handbook for anyone working in and learning about this exciting area. This new edition contains approximately 6,000 words of new/replacement text, with four new case studies and updated images.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Visual Merchandising (2011)

I oktober 2011 släpptes boken Visual Merchandising skriven av Morgan Tony. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 208 sidor. Förlaget bakom boken är Laurence King Publishing.

Köp boken Visual Merchandising på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Visual Merchandising (Upplaga 2)

Harvard

Tony, M. (2011). Visual Merchandising. 2:a uppl. Laurence King Publishing.

Oxford

Tony, Morgan, Visual Merchandising, 2 uppl. (Laurence King Publishing, 2011).

APA

Tony, M. (2011). Visual Merchandising (2:a uppl.). Laurence King Publishing.

Vancouver

Tony M. Visual Merchandising. 2:a uppl. Laurence King Publishing; 2011.

Köp boken

219 kr

Skynda dig - Bara ett fåtal säljare kvar!